سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای بهره برداری از ۲۵ اقامتگاه بومگردی جدید در این استان خبر داد.

۲۵ اقامتگاه بومگردی جدید تا نوروز ۹۸ در خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری اظهار داشت: یکی از اقدامات میراث فرهنگی خراسان رضوی، توسعه صنعت گردشگری در استان است و محورهایی در این راستا در استان با عنوان «محور گردشگری» تعریف شده که به اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهرستانی استان ختم می‌شود.

وی افزود: باید از حضور گردشگر در شهرستان‌های خراسان رضوی بهره گرفت اما به دلیل فقدان اماکن اقامتی، زمینه صدور مجوزهای اقامتگاه‌های بومگردی را صادر کرده‌ایم و اکنون ۳۴ اقامتگاه بومگردی در استان داریم که در حال بهره‌برداری هستند و حال و هوای بومی خود آن شهرستان‌ها و روستاها را دارند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: گردشگران خارجی به شدت از این مراکز سنتی و روستایی استقبال می‌کنند و می‌توانیم افراد و گردشگران را در شهرستان‌ها در اقامتگاه‌های بومگردی پذیرایی کنیم و درصدد هستیم تا ایام نوروز ۲۵ واحد اقامتی بومگردی جدید به بهره برداری برسانیم.

بیدخوری تصریح کرد: مجموعا ۱۴۰ تاسیس گردشگری با عنوان اقامتگاه بومگردی را تائید اولیه داده‌ایم و تلاش شده تا در تمامی شهرستان‌های استان این امکانات وجود داشته باشد.

در فیلم زیر شاهد توضیحات کامل سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی در زمینه تمهیدات این معاونت در راستای توزیع امکانات اقامتی در شهرستان‌های خراسان رضوی هستید:

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.