مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدارو تامین اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته از اهداف مهم شرکت است.

اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته از اهداف ماست
به گزارش قدس آنلاین ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از ناحیه صنعتی شهید رضوی از آغاز عملیات پروژه شبکه فشار متوسط خبر داد و گفت: اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رشد و رونق صنعتی در اقصی نقاط استان برای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در صنایع خرد وایجاد تنوع در صنایع یک متکی بر قابلیت‌های منطقه به منظور دستیابی به ثبات بیشتراست.

وی تصریح کرد: وظیفه شرکت شهرک‌های صنعتی استان، توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و تمهید حمایتی از صنایع کوچک است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران زمینه لازم برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا می‌شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: در پروژه‌های عمرانی هدف‌های کلی هزینه و زمان کمتر، کیفیت بالاتر، تاثیرات و عملکرد در این پروژه‌ها و بهبود روند ساخت توجه ویژه می‌شود و تمرکز برروی کنترل پروژه با دقت خاصی مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد واین پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال و در مدت ۹ ماه به انجام خواهد رسید.

وی اظهار داشت: با همت مسئولان استانی و شهرستانی حضور سرمایه گذاران صنعتی فراهم شده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز آمادگی خود را برای ارائه خدمات به صاحبان صنایع و کارآفرینان در راستای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعلام می‌دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.