فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری عاملان سرق 20 میلیارد ریالی از خانه مسکونی فردی که در اروپا زندگی می کند، خبر داد.

سرقت 20 میلیارد ریالی مالباخته را از اروپا به‌ایران کشاند
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی از عملیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری عاملان سرق 20 میلیارد ریالی از خانه مسکونی فردی که در اروپا زندگی می‌کند، خبر داد و گفت: یکی از شهروندان با تنظیم شکوائیه‌ای به‌پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و اعلام کرد، مقادیری اموال و یک دستگاه خودروی سواری از خانه مسکونی‌اش واقع در محدوده بلوار سجاد مورد سرقت واقع شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به‌اهمیت موضوع و درخواست شاکی پرونده مبنی بر پیگیری سریع پرونده، دستورات لازم صادر شد و کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در مشهد وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که شاکی پرونده در یکی از کشورهای اروپایی زندگی می‌کند و چند روز قبل بستگانش در تماس تلفنی به‌او اعلام داشته‌اند که وسایل منزل و یک دستگاه خودروی سواری هیوندا از خانه مسکونی‌اش مورد سرقت واقع شده است.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در مشهد با توجه به‌سرنخ‌های موجود و همچنین بررسی‌های علمی آزمایشگاه تحقیقات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی توانستند یکی از عاملان سرقت را شناسایی و پس از ردزنی‌های گسترده او را در چناران دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: متهم پرونده در تحقیقات اولیه همدستانش را معرفی و به‌ارتکاب سرقت بزرگ اعتراف کرد.

وی با اشاره به‌اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی چهار همدست متهم را در چناران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 11 تخته فرش نفیس و دستباف قدیمی، تلویزیون، 2 دستگاه جاروبرقی، تعدادی تابلوفرش نفیس و دیگر اشیای عتیقه و یک دستگاه خودروی هیوندا که ارزش تمامی اموال سرقتی 20 میلیارد ریال برآورد شده را کشف کردند، افزود: تحقیقات پرونده با دستور مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.