خراسان جنوبی-سردار سرتیپ مجید شجاع فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۱۲۰ کیلو مرفین در کویر طبس خبر داد.

کشف یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مرفین در کویر دیهوک طبس

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین از بیرجند، سردار سرتیپ مجید شجاع  فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در بازدید از کشفیات یادشده اظهار داشت: مأموران عملیاتی یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک شهرستان طبس هنگام گشت زنی و کنترل مناطق کویری به تردد یک دستگاه تریلی در کویر مشکوک و خودرو را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: ۳ تیم رزمی و ۲ تیم پوششی خودروی شناسایی شده را رصد کردند که در عملیاتی منسجم خودرو در مکانی مناسب متوقف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شد.

شجاع افزود: مأموران در بازرسی از خودرو یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مرفین کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در ادامه گفت: در ۴۸ ساعت گذشته نیز مأموران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در ۵ عملیات جداگانه در بازرسی از ۱۲ خودرو ۷۰۰ کیلو تریاک کشف و ۵۰ متهم را دستگیر کردند.

شجاع تصریح کرد: در مجموع این عملیات ها ۱۳ دستگاه خودرو توقیف، یک تن و ۸۲۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۵۱ متهم دستگیر شده اند.

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: با هرگونه سوداگری و قاچاق ، قاطعانه برخورد می شود

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از محموله های کشف شده مواد مخدر از سوداگران مرگ در  خراسان جنوبی اظهار داشتک سوداگران مرگ و قاچاقچیان بدانند نیروهای نظامی و انتظامی استان با هرگونه تحرکی و ایجاد ناامنی در این زمینه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

معتمدیان، به مرز ۳۳۱ کیلومتری استان با کشور افغانستان اشاره کرد و ادامه داد: برغم این مرز طولانی خوشبختانه این استان جزو امن ترین استان های کشور است که این امر بیان گر اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی متولیان امر در حوزه های نظامی، انتظمی و امنیتی استان است.

رئیس شورای تامین استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در اقدامی که روز گذشته در محور دیهوک - راور صورت گرفت ۱۱۲۰ کیلو گرم مورفین کشف شد گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی استان در ۴۸ ساعت گذشته، ۱۸۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شد.

معتمدیان، سیاست دولت را تقویت مرزها ازحیث اطلاعاتی و امنیتی دانست و تصریح کرد: اخیراً با حضور برادران ارتش در منطقه مرزی ، با هم پوشانی که صورت خواهد گرفت شاهد امن تر شدن مرزهای شرقی کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است در این رابطه ۵۱ نفر دستگیر و ۱۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.این محموله جزو بزرگترین محموله هایی است که طی سال های اخیر در کشور کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.