خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی فراخوانی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا- گنجینه معرفتها برای حضور در مراسم محوری یوم ا... نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، دعوت بعمل آورد.

"۴۰سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت" رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی فراخوانی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا- گنجینه معرفتها برای حضور در مراسم محوری یوم ا... نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، دعوت بعمل آورد.

متن فراخوان:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه بی نظیر و باشکوه یوم ا... ۹دی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی که مملو از جانفشانی ها و از خودگذشتگی های مردم غیور ایران اسلامی است؛ حقیقتا تجلی قدرت حق تعالی و روح معنوی حاکم بر قلب های مسلمین و مومنین بود که مردم همیشه درصحنه، انقلابی و عاشورایی نوای لبیک یا خامنه لبیک یا حسین را در آسمان میهن عزیز طنین انداز کرد و بساط فتنه و تزویر را برچید.

مردم مومن و خداجوی استان خراسان شمالی همگام با امت واحده و همزمان در سراسر کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در سالروز حماسه ماندگار، تاریخی و تاریخ ساز نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم نهم دی در جای جای این استان شهید پرور بار دیگر ضمن به نمایش گذاشتن صلابت و همدلی خود با امام و مقتدای خود تجدید عهد خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  از عموم مردم فهیم، مومن و ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می نماید تا با حضور معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم ا... نهم دی که در سراسر استان برگزار خواهد شد؛ زینت بخش این حماسه باشکوه باشند.

مراسم محوری یوم ا... ۹دی مرکز استان امروز یکشنبه با تجمع در میدان شهید در ساعت ۹صبح برگزار خواهد شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.