به گفته قدیری ابیانه، فتنه ۸۸ منجر به رو شدن کامل دست عناصر درون حکومت شد، آنهایی که در مواقع خطر نه تنها نظام را همراهی نمی کنند، بلکه یا سکوت کرده یا فتنه را رهبری کردند، ضمن اینکه برای مردم مشخص شد مدعیان اصلاحات با اصل نظام و اسلام مشکل دارند و این موضوع را با حرمتی های روز عاشورا به نمایش گذاشتند.

خواست فتنه‌گران فرو پاشی اصل نظام و اسلام بود

محمد حسن قدیری ابیانه استراتژیست و کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی قدس آنلاین، با اشاره به توطئه های دشمن در شکست انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی علیه حکومتی پیروز شد که تمام قدرتهای جهانی اعم از شرق و غرب حامی آن بودند. بی شک یکی از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی هدایتهای پیامبر گونه امام خمینی (ره) و حضور ایثارگرانه مردم در صحنه بود؛ توطئه جنگ تحمیلی با حمایت از صدام در حمله به ایران و تداوم تهدید و ترور در ایران از جمله راهبردهای دشمن در فروپاشی نظام نوپای انقلاب اسلامی بود.

 وی در این باره با اشاره به نقش مردم در ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: مسلما تداوم نظام جمهوری اسلامی مرهون حمایت و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه بود، لذا ایران با حضور مردم در صحنه توانست تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

این کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: بدیهی است بدون حمایت و پشتیبانی مردم پیروزی، تداوم و پیشرفت انقلاب ممکن نبود، لذا دشمن در تلاش است تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از این پشتوانه عظیم سلب کند. هدف دشمن تصاحب منابع نفتی ماست، از این رو فرو پاشی نظام انقلاب اسلامی یک ضرورت به شمار می رود تا بتواند با سرنگونی و تجزیه ایرن ده ها سال منابع نفت و گاز ایران را چپاول و ملت را از آن محروم کند.

محمد حسن قدیری ابیانه با اشاره به چرایی عدم حمله دشمن به کشور، گفت: دشمن با مشاهده پیشرفت های نظامی و ایثارگرانه جرات دخالت نظامی در کشور برای تغییر اوضاع به نفع خود را ندارد، چرا که می داند با ضربات سهمگین دفاعی ایران مواجه می شود. از این رو غربی‌ها متوجه شده اند که از  طریق قدرت نظامی نمی توانند ملت ایران را شکست دهند لذا مترصد فرصت های دخالت و حمله غیر نظامی با فتنه جویی و انقلاب های مخملی هستند تا نظام را از درون سست کنند.

وی دراین باره افزود:  لذا دراین چهل سال هرگز دست از سلطه و سرمایه گذاری برای استخدام و نفوذ دادن جاسوسان خود دست برنداشته اند، بنحوی که   خانم کلینتون در کتاب خاطراتش گفت:<< بیش از ۵ هزار ایرانی را با صدها میلیون دلار آموزش داده اند تا در سراسر ایران و در جایگاه های مختلف پراکنده شوند>>. مسلما نیروهای دشمن محدود به پنج هزار تن نیستند چرا که دشمن برای پیاده کردن اهداف خود نیازمند امکانات و نفرات بیشتری است.

این کارشناس سیاسی تصریح نمود: دشمن سعی کرد از درون کشور فتنه ایجا کند تا پایگاه مردمی نظام را متلاشی کند، لذا  فتنه ۷۸ از دانشگاه آغاز شد که اراذل واوباش به آن پیوستند، فتنه ۸۸ فتنه ای سیاسی بود که با رنگ دروغ و تقلب و با علم به اینکه یازده میلیون رای نمی تواند تقلب باشد برای گل آلود  کردن آب بود تا قانون دور زده و به رای مردم بی اعتنایی شود، هر چند که دشمنان و عوامل آنها در این سیاست نیز شکست خوردند.

 محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس سیاسی با اشاره به خسارات فتنه ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ خساراتی بر کشور تحمیل کرد که جای بحث وگفت  و گوی مفصل دارد. فتنه گران دو بخش بودند کسانی که در راس فتنه قرار داشتند و می دانستند دروغ می گویند و تقلبی صورت نگرفته و آقای موسوی برنده انتخابات نبوده است. دسته دوم عده ای که فریب آنها را خورده و با شعار <<رای من کو؟ >> در تظاهرات شرکت کردند.

وی دراین باره افزود: فتنه ۸۸  توسط دشمنان از پیش طراحی شده بود، افرادی به استخدام در آمده بودند تا فتنه را ادامه دهند، همانند عناصر اصلی حمایت از آقای موسوی و کروبی و دستیاران آنها که اینک در رسانه های آمریکایی – صهیونیستی ایفای وظیفه می کنند.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت: فتنه ۸۸ بخصوص ازاین جهت خطرناک بود که دشمن را به این نتیجه می رساند که پشتوانه مردمی نظام ضعیف یا نابود شده و اگر دشمن چنین تصوری داشته باشد که نظام پشتوانه مردمی خود را از دست داده باشد یعنی قدرت دفاع از خودش را ندار، در چنین شرایطی احساس می کنند که می تواند جنگی را شروع و به پیروزی برساند. حرکت فتنه انگیزانه سال ۸۸ می توانست علاوه بر ایجاد مشکلات داخلی، منجر به دخالت نظامی خارجی شود.

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: فتنه گران ابتدا با شعار دروغ تقلب به خیابان ها ریختند وشعارهایی  بر علیه رئیس جمهور وقت سر دادند، اما خیلی زود دچار اشتباه شدند و فکر کردند می توانند کار نظام را تمام کنند لذا شعارها سریع به اهداف اصلی مورد نظر دشمن نزدیک شد که "انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است".  فتنه گران نشان دادند با اصل نظام مشکل دارند واین موضوع را با درگیر بودن با اصل اسلام در روز عاشورا به منصه ظهور رساندند.

 وی در خصوص اذعان اصلاح طلبان به عدم وقوع تخلف انتخاباتی بیان داشت: آقای تاجزاده که زمانی معاون سیاسی وزارت کشور و برگزارکننده انتخابات بوده، هنگام حضور در زندان که از وجود دوربین مخفی بی خبر اتس به باختن در انتخابات و اینکه تخلف بیشتر از یک میلیون نفر امکان پذیر نیست اعتراف کرده است. این در حالی است که وی با اذعان به عدم تخلف انتخاباتی به آقای موسوی بابت پیروزی حاصل شده تبریک گفته بود!

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت:  این ماجرا برای آقای سید محمد خاتمی نیز صدق می کند، چرا که آنها خود برگزار کننده انتخابات بوده اند پس می دانند این حجم از تقلب امکان پذیر نیست. با این وجود ادعای پوچ خود را تکرار کردند. انعکاس چنین رفتاری از سوی اصلاح طلبان بیانگر آن است که آنها اعتقادی به مدنیت و مردم سالاری دینی ندارند و زمانی افکار عمومی را قبول دارند که رای از آن آنها شده باشد.

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: جناح اصلاح طلب در دوره آقای خاتمی هشت سال شعار جامعه مدنی و جمهوریت و مردمسالاری سردادند، اما  در سال ۸۸ نشان دادند به هیچ وجه پایبند به سخنان خود نیستند و اعتقادی به حق الناس ندارند. در حقیقت فتنه ۸۸ کودتا علیه آرای عمومی بود  اما حضور خودجوش مردم در ۹ دی با گستردگی که بزرگتر از تجمعات مخالفین نظام بود آبی بر آتش فتنه گری ها ریخت. دشمن بعد از ۹ دی ماه متوجه شد نظام کماکان از پشتوانه مردمی برخوردار است.

وی درخصوص دستاوردهای فتنه افزود: فتنه ۸۸ منجر به رو شدن کامل دست عناصر درون حکومت شد، آنهایی که در مواقع خطر نه تنها نظام را همراهی نمی کنند، بلکه یا سکوت کرده یا فتنه را رهبری کردند، ضمن اینکه برای مردم مشخص شد مدعیان اصلاحات با اصل نظام و اسلام مشکل دارند و این موضوع را با  حرمتی های روز عاشورا به نمایش گذاشتند.

این کارشناس سیاسی خاطر نشان شد: ملت ایران به صورت خودجوش فتنه را پاک کردند، هر چند فتنه ۸۸ با حمایت های مردمی پایان گرفت اما این به معنای دست کشیدن دشمن از فتنه نیست. دشمن دائم در تلاش است تا عوامل نفوذی خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی بسیج کند، لذا شاهد تلاشهای  دشمن برای فتنه انگیزیهای بعدی خواهیم بود.

 محمد حسن قدیری ابیانه استراتژیست در پایان تاکید نمود و گفت: یکی از اهداف تحریمی دشمن ایجاد اخلال در وضع معیشتی مردم در  تامین غذا و دارو است. آنها به دنبال مقصر نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند تا مردم را به صحنه درگیری بیاورند و با شعارهای صنفی از آب گل الود ماهی بگیرند. بی شک ملت ایران به دشمن اجازه توطئه و فتنه انگیزی نمی دهد و با فتنه انگیزان برخوردهای قاطع و کوبنده خواهد داشت چرا که دوران  بزن در رو گذشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.