رئیس شورای شهر تهران گفت: بصیرت فقط مربوط به سال ۸۸ نیست، بلکه همواره مورد نیاز جامعه ماست تا بتواند حقایق را از اطلاعات فریبنده تشخیص دهد و به سرمایه‌های خود آسیب نزند.

 محسن هاشمی: بصیرت نیاز همیشگی جامعه است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ابتدای یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالروز 9 دی، اظهار کرد: نهم دی‌ماه، در تقویم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و بصیرت به معنای شناخت به موقع حقایق و فهم صحیح مسائل است.

وی با بیان اینکه بصیرت فقط مربوط به سال 88 نیست بلکه همواره مورد نیاز جامعه ماست تا بتواند حقایق را از اطلاعات فریبنده تشخیص دهد و به سرمایه‌های خود آسیب نزند، تصریح کرد: اگر بصیرت وجود داشته باشد، جامعه هم از افراط و هم از تفریط مصون خواهد ماند و میانه‌روی و وحدت، جایگزین تندروی و یک‌جانبه گرایی خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: کسانی که به جای همگرایی و وحدت، بر طبل تفرقه، اختلاف و دشمن‌آفرینی می‌کوبند، در مسیر مورد نظر دشمنان کشور حرکت می‌کنند تا با چندپاره کردن جامعه ایران، قدرت ملی را در برابر دشمنان کشور تضعیف کنند.

هاشمی یادآور شد: لازم است توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب را که بر "جذب حداکثری و دفع حداقلی" تاکید داشتند سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم و از هر اقدامی که به تفرقه ودفع نیروهای انقلاب و جوانان کشور منجر می گردد بپرهیزیم.

وی در پایان گفت:‌ اگر ما بجای برگرفتن تجربه و عبرت از حوادث تاریخی و گذشته خود، در آن اختلافات باقی بمانیم، نمی توانیم آهنگ مناسب رشد و پیشرفت را در جامعه ایجاد کرده و به هم افزایی، همگرایی و همدلی نیروها برای ساختن کشور و حل مسائل و مشکلات مردم بپردازیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.