۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 636958

در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین‌المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس تهران با رشد ۱.۵ درصدی بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داد.

شاخص بورس تهران ۱.۵ درصد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در جریان معاملات بورس در هفته نخست زمستان امسال حجم معاملات ۱۰۴۳۲ میلیون سهم و ارزش آن ۲۷۶۶۴ میلیارد ریال بوده که حجم و ارزش معاملات ۶۱ درصد افزایش داشته است.

ارزش بورس اوراق بهادار تهران هم در پایان معاملات این هفته به عدد ۶۰۱۸۵۳۸ میلیارد ریال رسید که ۱.۶ درصد افزایش داشته است.

همچنین بانک‌ها و موسسات اعتباری در این مدت بیشترین ارزش معاملات را با ۲۷.۲ درصد و بیشترین حجم معاملات را با ۴۲.۵ درصد به خود اختصاص داد.

این در شرایطی است که در یکماه گذشته نیز گروه محصولات کاغذی با بازدهی ۴۷.۴ درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت استخراج زغال‌سنگ با افت ۱۳ درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۱۵۸ هزار و ۴۴۴ واحد رسید که ۲۳۶۱ واحد افزایش داشته است.

همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون شاخص کل با ۶۴.۵ درصد افزایش و شاخص کل هم وزن با ۵۷.۸ درصد رشد روبرو شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین‌المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس تهران با رشد ۱.۵ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس توکیو با افت ۸ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.