مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که توسعه بهشت‌زهرا در دستور کار است، گفت: در حال بررسی موضوع دفن چندگزینه‌ای در تهران هستیم.

توسعه بهشت‌زهرا در دستور کار مسئولان

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا شهرداری تهران در جریان بازدید از بهشت‌زهرا در خصوص توسعه بهشت‌زهرا و با توجه به اینکه ظرفیت بهشت‌زهرا رو به اتمام است، گفت: مشاور گرفته‌ایم تا سریعاً نسبت به این موضوع تعیین تکلیف کنند. 

وی با بیان اینکه به دنبال کار کارشناسی در این زمینه هستیم، گفت: مشاور در حال مطالعه است که ببینیم به دفن متمرکز ادامه دهیم یا دفن چند گزینه‌ای را در دستور کار قرار دهیم. 

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران گفت: به هر حال تهران وسیع شده و مسائل ترافیکی دارد و در حال بررسی هستیم که دفن را در چند نقطه انجام دهیم.

خال با بیان اینکه قرار بود گورستان‌های جدید تهران در گرمدره و تلو ایجاد شود، گفت: در آن زمان که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت این نقاط تبدیل به شهر نشده بودند اما در حال حاضر تلو و گرمدره شهر شده و مشکلات منطقه‌ای ایجاد می‌شود و پروژه فعلاً متوقف شده است.

وی در خصوص نقطه‌ای که در جنوب بهشت‌زهرا برای توسعه در نظر گرفته شده بود، گفت: این نقطه حدود ۳۰۰ هکتار است که برای مواقع بحران در نظر گرفته‌ایم. 

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران تأکید کرد: آرامستان آینده شهر تهران توسط یک تیم کارشناسی بررسی می‌شود تا بتوانیم کارهای توسعه‌ای را انجام دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.