راهپیمایی ۹ دی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم و مسؤولان صبح امروز در میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

راهپیمایی ۹ دی در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز راهپیمایی ۹ دی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم و مسؤولان در میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

همه آمده‌اند در این مراسم ویژه حضور پیدا کنند، از کودک و جوان گرفته تا مرد و زن، همه یک صدا آمده‌اند تا با حضور گسترده خود به‌همه جهانیان اعلام کنند از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

در ابتدای مراسم، کودکی که پرچمی با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» را در دست گرفته، نظرم را جلب می‌کند، او که در این مراسم با خانواده اش حضور یافته، می‌گذارد با دوربین از او عکس بگیرم، صدای فریادهای مردم که شعارها را می‌گویند به‌گوش می‌رسد، شعارها بسیارند و پیام های مختلفی دارند، شعارهایی همچون «خامنه‌ای خمینی دیگر است»، «راه نجات امت حمایت از ولایت»، «تجلی فضیلت اطلاعت از ولایت»، «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است» و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» بر سر زبان‌ها بلند جاری می‌شود.

با حضور خود در راهپیمایی ۹ دی به‌دشمنان نشان می‌دهیم پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم

یکی از شهروندان مشهدی درخصوص حضور مردم مشهد در این راهپیمایی می‌گوید: با حضور خود در راهپیمایی ۹ دی به‌دشمنان نشان می‌دهیم پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم.

او که خود را اکبر حاتمی‌نیا معرفی می‌کند، ادامه می‌دهد: ما تا همیشه در مسیر انقلاب حرکت می‌کنیم و به‌دشمنان اجازه نمی‌دهیم نقشه‌های شوم خود را در کشور ما اجرا کنند.

حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی جواب دندان‌شکنی به‌بدخواهان نظام مقدس اسلامی است

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی در حاشیه راهپیمایی ۹ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی جواب دندان‌شکنی به‌بدخواهان نظام مقدس اسلامی است، گفت: مردم ما نشان داده‌اند همواره در پیروی از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ثابت‌قدم هستند.

علی رضا قامتی بیان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند دست‌مایه‌ای برای سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

هوای امروز سرزمین خورشید بسیار سرد است، اما این موضوع نیز نتوانسته از حضور گسترده مردم مشهد در راهپیمایی ۹ دی کم کند، آنها آمده‌اند تا تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.