حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم نهم دیماه در قزوین با بیان اینکه امروز اقتصادلیبرالی انقلاب ما را به گروگان گرفته است، گفت:دشمن از روزنه فتنه سال ۸۸ به نفع خود استفاده کرد.

دشمن از روزنه فتنه سال ۸۸ به نفع خود استفاده کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه) در مراسم ویژه نهم دیماه در خیابان شهدای قزوین اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی بود که مردم یک هدف بلندی را برای آن تعریف کردند و انقلاب براساس آن هدف، فعالیت خود را آغاز کرد و به پیروزی رسید.

وی افزود: بسیاری از شهدای انقلاب به یک مفهوم مشترک اشاره کردند و گفتهاند:«ما می خواهیم انقلاب به پا کنیم تا پرچمی را به دست بگیریم که براساس این پرچم اسلامی را fi دنیا معرفی کنیم که اسلام پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است»؛ زیرا در آن زمان پرچمی بالا رفته بود که با اسلام فرسنگها فاصله داشت و اسلامی بود که در روز عاشورا با نماز جماعت و قرائت قرآن زیباترین موجود هستی و فرزند پیامبر را قطعه قطعه کرد و آن اسلام در برابر مکتب اسلام ایستاد.

حاجی بابایی با طرح این سوال که «آیا بعد از چهل سال اثباتیت اهداف شهدا، انقلاب و کارآمدی نظام را به دنیا نشان دادهایم یا خیر»، گفت: دشمن امروز به دنبال آن است که با کارآمدی نظام را با موضوعات انحرافی به چالش کشاند و ما امروز ادعا میکنیم که در دنیا توانستهایم اسلام اهل بیت و عاشورا را و تمام مبانی دینی به حق دینی اهل بیت و دین را به دنیا معرفی کنیم؛ ما موفق شدهایم عراق که مورد احترام مسلمانان است از چنگ افراد دوست دار اسلام سعودی و آمریکایی در بیاوریم و در اختیار افرادی که پیرو اهل بیت و اسلام واقعی هستند، قرار دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سوریه موفق شدیم تنگه ابوهرمز را از دست دشمن بگیریم و امروز در لبنان، یمن و تمام نقاط دنیا امروز اسلام اهل بیت (ع) پیش روی تمام ملتهای دنیا است و امروز امریکا و کاخ سفید می داند که اسلام واقعی اسلامی است که از ایران فریاد زده می شود؛ چه کسانی میتوانند بگویند که ایران امروز در خاورمیانه موفق نشده است؟

حاجی بابایی یادآور شد: انقلاب چهره خود را با نفوذ در بین ملت ها و اهداف انقلاب اسلامی به اثبات رساند؛ اگر فرزند خانواده ای شهید شده است، عنوان می کنیم که این شهید برای انقلاب به شهید رسیده است و به برکت خون شهیدان، ۳۰ میلیون جمعیت در اربعین، بزرگترین حرکت تاریخی و بین المللی را رقم می زنند و امروز به برکت خون شهیدان بزرگترین راهپیمایی و حمایت از اباعبدالله الحسین (ع) در دنیا اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: امروز استکبار جهانی امروز در منطقه کاملا زمین گیر بوده و توطئه آمریکا علیه ایران براساس انتقامی است که علیه اهل بیت (ع) به وجود آمده است و امت امروز حزب الله می داند که در دنیا پرآوزاه ترین مکتبی که توانسته است جهان را تحت تاثیر قرار دهد، جمهوری ایران اسلامی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در طول تاریخ نشان دادند که هر زمان نیاز باشد و اراده کنند می توانند در برابر استکبار بایستند و امروز می گوییم بزرگترین زیبایی ۹ دی، حضور بصیرت بخش ملت ایران و حضور مردم در خیابان ها و شهرها برای دفاع از انقلاب اسلامی بوده است؛ انقلاب ایران انقلابی است که توانسته در تمام صحنه ها پیروز شود و آمریکا را در جای خون بنشاند.

حاجی بابایی عنوان کرد: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که با تفکر ایرانی اسلامی نمی تواند مقابله کند و نمیتواند با ایران جنگ نظامی کند چراکه جمهوری اسلامی ایران از قدرتی برخوردار است که قدرت اول در منطقه در حوزه دفاعی است و آمریکا قدرت مقابله به این قدرت عظیم را ندارد؛ موشکهای جمهوری اسلامی ایران که از مطالبات آمریکا است امروز ما را به بزرگترین قدرت منطقهای تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که آمریکا نمی تواند جنگ نظامی کند، چند برنامه را برای کشور پیش بینی کرده که تضعیف کاهش قدرت نظامی از جمله این موارد است و به خوبی می داند که حوزه تکنولوژی پیشرفته جمهوری اسلامی،هسته ای، قدرت موشکی ایران از جمله قدرت های ایران است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا بر برنامه موشکی ایران تکیه کرده است که و خیال دارد که می تواند آن را کنترل کند؛ جنگ روانی و اقتصادی از جمله برنامههای آمریکا است و امروز ما با جنگ اقتصادی روبرو هستیم؛ البته در کشور در زمینه اقتصادی دچار مشکل هستیم و نواقصی وجود دارد اما نباید فراموش کرد که انقلاب اسلامی همان انقلاب اسلامی است که در عراق و سوریه و تمام دنیا موفق بوده و در داخل کشور توانسته شهدای حرم را تربیت کند.

حاجی بابایی یادآور شد: امروز در کشور میلیون جوان همچون شهید حججیها وجود دارد که برای دفاع از کشور حاضر هستند و در برابر زیاده خواهی دشمنان یک قدم عقبنشینی نمیکنند.

وی  یادآور شد: در حدود چهل سال گذشته در حوزه انقلاب گری موفق عمل کردهایم اما در چهل سال گذشته حوزه اقتصاد کشور، اقتصاد لیبرالیست بوده است و همراهی با انقلابی گری صورت نگرفته است؛ امروز در کشور اقتصادلیبرالی انقلاب ما را به گروگان گرفته است و انقلابی گری پاسخ دهنده وضع نامناسب اقتصادی باشد و شهید حججیها باید پاسخ افراد اشرافی را بدهند؛ امروز باید پدر شهیدان پاسخگوی افرادی باشند که این افراد پای سفره انقلاب نشستهاند و حتی یک روز دو دوران دفاع مقدس نبودند و جانانه از این انقلاب دفاع نکردهاند.

 نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا در کشور ما که از آن به عنوان کشور جمهوری اسلامی، منادی عدالت، و وحدت و دفاع از مستضعفان و قشر مظلومان از جامعه یاد می شود، شاهد آن باشیم که اقشار کم درآمد جامعه دچار مشکل اقتصادی باشند؟ آیا غیر از این است که باید فعالیت اقتصادی را مانند فعالیت دوران دفاع مقدس انجام داد؟

حاجی بابایی یادآور شد: مردم کشور هر زمان که اراده کردند برای دفاع از کشور ایستادهاند که نهم دیماه یکی از این اقدامات بود؛ چرا نهم دیماه اتفاق افتاد و پشت پرده این روز چیست؟ اگر اتفاق های نهم دیماه بیان شود، بخشی از مشکلات امروز جامعه ما کاملا مشخص می شود؛ روزی که ملت ایران و حدود چهل میلیون نفر و ۸۰ درصد مردم در انتخابات حضور یافتند تا با قدرت خود به آمریکا بگویند که ما را تحریم نکنید و دنبال تحریم ایران نباشید.

وی خاطرنشان کرد: آتشی که به قلب ملت ایران زده شد، دشمن نتوانست در برابر ملت ایران بایستد از این آتش و روزنه استفاده کرد؛ ملت ایران نظاره گر بودند تا نیروهای امنیتی فعالیتی را انجام دهند و این پیام برای ملت ایران پیام عاشورا بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجلس دولت قوه قضاییه باید انقلابی عمل کند و ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند؛ امروز مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و شرم بر مسولی که با این همه و حماسه‌های نهم دیماه بخواهد پای سفره انقلاب بشیند و به لذت های خود فکر کند اما خدمتی انجام ندهد؛ این انقلاب انقلاب خون است و ما پشت رهبر ایستاده ایم و اقتصاد کشور به سمت حرکتهای حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.