البرز- نرگس کشاورز از ادامه حضور تیم تیراندازی استان البرز در لیگ دسته اول کشور با نام شهدای شهرداری کرج خبرداد و گفت: این اتفاق پس از نشست با عضو شورای شهر و تفاهم صورت گرفته رقم خورده است.

 ادامه حضور نماینده البرز در لیگ تیراندازی کشور با نام شهرداری کرج

نرگس کشاورز رئیس هیئت تیراندازی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، وحیدی نایب رییس شورای شهر کرج وعلوی مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج برگزار شد و مقرر شد تا تیم البرز در لیگ دسته اول کشور به شهرداری واگذار و با نام شهدای شهرداری کرج در این رقابت ها حاضر شود.

کشاورز در خصوص آخرین وضعیت سالن مطهری کرج گفت: موضوع تیر اندازی سالن نیمه کاره مطهری در همین جلسه مطرح شد و مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه قول مساعدت داد و مقرر شد بزودی تکلیف این سالن مشخص شود.

وی تصریح کرد: از آن جا که در مردادماه سال آینده میزبانی از استعدادهای برتر رشته تیراندازی به البرز واگذار شده بهره برداری از سالن اختصاصی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس هیئت تیراندازی با بیان این که تمامی نفرات حاضر در تیم استان البرز بومی هستند گفت: البرز برای نخستین بار در لیگ کشور شرکت کرده و در پایان نیم فصل این رقابت ها در رده هفتم جای دارد.

کشاورز ادامه داد: باعث خرسندی است که تیمی جوان و بومی روانه این رقابت ها شده و بدون شک در نیم فصل دوم می توانیم به رده های بالاتر دست یافته و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی از تعامل با اداره آموزش و پرورش در خصوص شناسایی دانش آموزان مستعد خبرداد و گفت: جلسه ای با حضور مسئولین آموزش و پرورش و رئیس هیئت ورزش دانش آموزی برگزار شد و مقرر شد تا از مدارس به عنوان پایگاه شناسایی استعدادهای تیراندازی استفاده شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز تصریح کرد: از ۲۰ دی کلاس های مربیگری و داوری با حضور مربیان ورزش مدارس شهرستان های استان البرز برگزار می شود و بدون شک دانش افزایی مربیان شناسایی استعدادهای بسیاری را در پی خواهد داشت.

کشاورز ضمن امیدواری از ظرفیت انسانی حاضر در البرز گفت: در حال حاضر ۲ بازیکن البرزی در تیم ملی تیراندازی حضور دارند و امیدواریم باتوجه به فعالیت های کارشناسی شده که در زمینه استعدادیابی در حال انجام است در آینده بازیکنان بیشتری را در تیم های ملی داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به دوره های آموزشی رایگان که توسط هیئت تیراندازی برگزار می شود گفت: پنجشنبه هفته جاری کلاس آموزشی احیا(سی تی آر) با تمرکز بر آسیب های تیراندازی به صورت رایگان و عمومی در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به منظور آشنایی بیشتر مردم با این رشته برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.