عدنان محمود گفت: ما به دولت و فعالین اقتصادی ایران برای حضور در پروژه‌های اقتصادی کشورمان اولویت داده‌ایم تا برای بازسازی و همکاریهای اقتصادی فعالیت داشته باشند.

سفیر سوریه در تهران: تمام درها به روی شرکت‌های ایرانی باز است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، عدنان محمود سفیر سوریه در ایران امروز در همایش مشترک فعالین اقتصادی دو کشور ایران و سوریه در محل اتاق بازرگانی اظهار کرد: فرصت مناسبی برای تاجران و فعالین اقتصادی وجود دارد تا در سوریه سرمایه‌گذاری داشته باشند.

وی افزود: ما به دولت و فعالین اقتصادی ایران برای حضور در پروژه‌های اقتصادی کشورمان اولویت داده‌ایم تا برای بازسازی و همکاریهای اقتصادی فعالیت داشته باشند.

* ارائه تسهیلات به شرکتهای بزرگ  ایرانی در سوریه

سفیر سوریه در ایران افزود: تمام درها به روی شرکتهای ایرانی باز است و تسهیلات دولتی به شرکتهای ایرانی داده می‌شود تا در زمینه‌های مختلف تولیدی و کشاورزی وارد عمل شوند.

بنابراین گزارش جواد ترک‌آبادی سفیر ایران در سوریه نیز در این مراسم گفت: مطمئن هستم که مردم و دولتمردان سوریه به فعالین اقتصادی ایران خوشامد خواهند گفت و دست آنها را به گرمی می‌فشارند.

وی افزود: سفارت ایران در سوریه نیز به روی فعالین اقتصادی کشورمان همیشه باز است.

بنابراین گزارش امروز تفاهمنامه اقتصادی نیز میان کشور ایران و سوریه منعقد خواهد شد؛ فعالین اقتصادی دو کشور مهمترین مانع پیش‌روی همکاریهای و کشور را حمل و نقل و انتقال پول می‌دانند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.