قیمت خرید و فروش دلار و یورو نسبت به صبح در صرافی های بانکی افزایش یافته است و هم اکنون دلار در این صرافی ها با قیمت ۱۰۸۰۰ تومان فروخته می شود.

قیمت دلار در صرافی ملی ۲۰۰ تومان زیاد شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، صرافی های بانکی نیز قیمت های خرید دلار و یورو را نسبت به صبح افزایش داده اند.

هم اکنون دلار در صرافی های بانکی، با قیمت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می شود.

این درحالی است که صبح امروز، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح دیروز، ۱۰  هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌ بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کردند.

با افزایش قیمت ها، قیمت یورو نیز در صرافی های بانکی افزایش یافت و برهمین اساس یورو با قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می شود.

گفتنی است، صبح امروز، قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده بود؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.