علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل پیام طی تماس با داوری، سرپرست فدراسیون والیبال کشورمان از وی خواست نظارت ویژه‌ای به این دیدار صورت گیرد.

پای سرپرست فدراسیون به دیدار پرحاشیه باز شد
 
به گزارش قدس آنلاین،  دیدار تیم‌های پیام خراسان و شهرداری ورامین، عصر امروز از ساعت ۱۶ در ورامین برگزار می‌شود. نکته عجیب دیدار بالای جدولی‌ها اما روز گذشته و در آخرین جلسه تمرین پیامی‌ها رقم خورد.
 بازیکنان پیام برای ورود به سالن تمرین با مزاحمت رو به رو شدند. آخرین تمرین پیام خراسان پیش از دیدار با شهرداری ورامین که بنا بود، شنبه از ساعت ۱۷:۱۵ در سالن شهید گل عباسی ورامین آغاز شود با مزاحمت هواداران شهرداری ورامین با تاخیر فراوانی روبه‌رو شد.
عده ای از هواداران شهرداری ورامین با تجمع در پشت در ورودی سالن با الفاظ رکیک و درگیری فیزیکی با بازیکنان مانع از ورود آنها به سالن شدند.
برخی بازیکنان تیم مانند سید محمد موسوی و سرمربی تیم جبار قوچان نژاد در نهایت پس از حضور ماموران انتظامی توانستند وارد سالن شوند.
در همین راستا و با توجه به حساسیت به وجود آمده روی این دیدار، علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل باشگاه پیام خراسان طی تماس تلفنی با افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ضمن غیرعادی دانستن وضعیت ورامین درخواست کرد نماینده ویژه کمیته انضباطی در این بازی حضور یابد تا از نزدیک شاهد این دیدار باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.