۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 637053

وکیل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در دادگاه عالی ورزش شرکت می کند.

سازمان لیگ جواب باشگاه استقلال را داد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سایت سازمان لیگ برتر دراین باره می نویسد: در پی اظهارات یکی از مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر دخالت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تشریفات رسیدگی به پرونده مطروحه در CAS به اطلاع می رساند: مرجع بین المللی مذکور تابع تشریفات و ضوابط قانونی خود بوده وهمگان موظف به رعایت آن می باشند. لذا ضمن تاکید بر مسئولیت و ماموریت سازمان لیگ برای صیانت از حقوق تمامی باشگاه های فوتبال و در نتیجه ارتقای فوتبال و تذکر جدی به بیان کنندگان مطالبی که باعث تشویش  اذهان عمومی می شود اعلام می دارد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس  در ادامه روند پیگیری پرونده فقط اقدامات قانونی را در رابطه با دادگاه CAS انجام داده و وکیل مرتبط با پرونده از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در دادگاه شرکت می کند. لذا هرگونه اظهارات خلاف واقع در ارکان قضایی فدراسیون پیگیری می شود.

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال مدعی شده بود سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال اصرار دارند پرونده در دادگاه شهر لوزان بررسی شود در حالی که باشگاه استقلال برای کاهش هزینه ها علاقمند است این دادگاه در شهر دبی و با یک قاضی برگزار شود.

گفتنی است باشگاه استقلال از سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال به خاطر رایی که در مورد پرونده سوپر جام صادر کردند به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.