رئیس هیات ووشو خراسان رضوی گفت: خانه ووشو استان در حال تکمیل نهایی است و حدود 15 روز دیگر همزمان با حضور وزیر ورزش در مشهد افتتاح می‌شود.

افتتاح خانه ووشو همزمان با حضور وزیر ورزش در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد زحمتکش ظهر امروز در نشست خبری در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخصوص عدالت‌محوری بین ورزشکاران استان گفت:در این راستا با هدف تمرکز نکردن بر روی ووشوکاران مشهدی، میزبانی مسابقات لیگ استان در بعضی از موارد به‌شهرستان ها واگذار شده است.
رئیس هیات ووشو خراسان رضوی در خصوص بحث استعدادیابی بیان کرد: برگزاری دوره های استعدادیابی در استان صورت گرفت که حدود 500 نفر دختر و پسر براساس معیار های فدراسیون در آن شرکت کردند که از این میان، 4 ورزشکار پسر و 7 دختر توسط فدراسیون انتخاب شدند.
وی در خصوص المپیاد استعدادیابی کشور اضافه کرد: این تعداد به‌همراه قهرمانان لیگ خراسان رضوی توسط کارشناسان و مربیان ارزیابی شده و نفرات منتخب برای این المپیاد مشخص شدند، همچنین این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد که باوجود کمبود تجهیزات در استان، ۳ مدال طلا و یک نقره توسط ووشوکاران خراسان رضوی به‌دست آمد.
زحمتکش با اشاره به‌جایگاه مناسب داوران خراسان رضوی در کشور، افزود: یکی از دستاوردهایی که مسابقات کشوری برای استان به‌همراه داشت، معرفی شدن داوران خراسان رضوی بوده، همچنین، هم‌اکنون داوران خراسانی برای مسابقات لیگ و کشوری دعوت می‌شوند، همچنین در حال حاضر، 150 داور در استان فعالیت دارند که 15 نفر از آنها به‌عنوان داوران معتبر در کشور به‌داوری می‌پردازند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.