رییس هیات ووشو خراسان رضوی معتقد است شورای شهر مشهد در حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی عادلانه برخورد نمی‎‌کند.

حمایت شورای شهر مشهد از رشته‌های مختلف ورزشی عادلانه نیست
 
به گزارش قدس آنلاین ، محمد زحمتکش ظهر امروز در نشست خبری هیات ووشو خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، در خصوص تیم‌داری خراسان در لیگ برتر ووشو اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی و بودجه، در شروع سال جاری در لیگ برتر بزرگسالان شرکت کردیم، اما در ادامه سال سعی داشتیم تمرکزمان را در بخش پایه قرار دهیم.
وی در رابطه با تیم‌داری بخش خصوصی در لیگ برتر عنوان کرد: تیم‌داری در لیگ برتر را به بخش خصوصی واگذار کردیم به این شرط که هرکسی مسئولیت تیم‌داری را می‌پذیرد، صفر تا صد هزینه‌های تیم را نیز بر عهده بگیرد. یکی از باشگاه‌ها جهت حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد، اما در آخرین اعزام‌های خود با کمبود بودجه روبرو شد.
رییس هیات ووشو خراسان رضوی تاکید کرد: مسابقات کشوری و اعزام ورزشکاران به اردوهای تیم‌ملی برای هیات استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اما وقتی شخصی مسئولیت تیمی را قبول می‌کند، باید تا پایان کار پای تیم خود بایستد. برخی اشخاص با استفاده از رسانه این توقع را ایجاد می‌کنند که اداره کل ورزش‌وجونان و هیات ووشو از تیم لیگ برتری حمایت نمی‌کنند و هیات را در معذوریت قرار می‌دهند. در حالی که هیات استان وظیفه تیم‌داری در لیگ برتر ندارد. با این وجود هیات ووشو خراسان رضوی در تامین هزینه‌ها به تیم لیگ برتری کمک کرده و نگذاشته پای تیم بر سر تامین منابع مالی لنگ بماند.
وی درخصوص افتتاح خانه ووشو مشهد خاطرنشان کرد: خانه ووشو طی دو هفته آینده با حضور وزیر ورزش‌وجوانان افتتاح خواهدشد. مشکل آب این مجموعه برطرف شده و درصدد رایزنی برای حل مشکل برق آن نیز هستیم، اما خانه ووشو مشهد با توجه به زیرساخت‌های خراسان رضوی در حد و اندازه ووشوکاران خراسانی نیست و افتتاح آن باعث حل تمام مشکلات ورزشکاران این رشته در مشهد و خراسان نخواهدشد.
رییس هیات ووشو خراسان رضوی بیان کرد: در چند سال گذشته برای حمایت از این رشته ورزشی به شورای شهر مشهد مراجعه کردم، اما حمایتی از این دوستان ندیدم. در حالی که هم اکنون شاهد حمایت همه جانبه شورای شهر از تیم والیبال پیام مشهد و هزینه‌های میلیاردی برای این تیم هستیم. عدالت در خصوص حمایت از تمام رشته‌های ورزشی در شورای شهر وجود ندارد و باید سیاست‌گذاری کلانی در این زمینه صورت بگیرد.
زحمتکش در ادامه با اشاره به تحصیل ورزشکاران خراسانی تصریح کرد: تعداد زیادی از ووشوکاران خراسانی تحصیلات عالیه در رشته‌های مختلف را دستور کار خود قرار داده‌اند و حتی شاهد تحصیل برخی از ورزشکاران در مقطع دکترا هستیم. این دسته از ورزشکاران در آینده می‌توانند مدیران خوبی برای ووشو خراسان رضوی باشند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.