همدان - سردار مهدی فرجی گفت: مردم با بصیرتی و بینشی که دارند همیشه پای ارزش های این نظام انقلابی و مردمی ایستاده اند

 ۹دی نشانه‌ای از بصیریت انقلابی مردم بود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: ۹ دی از روزهای حساس و مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و هست حضور پر شور و پر تعداد مردم ایران در این واقعه بزرگ فقط یک نمونه دارد آن هم تنها در محرم سال ۵۷ یا ارتحال حضرت امام خمینی(ره)بوده است.

فرجی گفت:  اگر نگاهی عمیق و دقیق‌تر به این واقعه مردمی و حماسی داشته باشیم می‌بینیم اگر مردم در ۹ دی حضور انقلابی خود را تکرار نمی کردند ۲۲ بهمنی دیگر نبود. در برخی از ابعاد ۹ دی مهمتر از ۲۲ بهمن است چرا که مردم در این روز حماسه‌ای ماندنی برای تاریخ ایران به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمن با یک طراحی حساب‌شده در سال ۸۸ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شد گفت: افرادی نیز در داخل با این طرح همکاری کردند و یک اتفاق خطرناک را رقم زدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: فتنه خطرناک سال ۸۸ با حضور مردم و درایت مقام معظم رهبری با کمترین هزینه و آسیب پایان یافت.

وی ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ دشمن ما آمریکا و انگلیس بود اما در فتنه سال ۸۸ تمام منافقان، سلطنت‌طلبان و مخالفان نظام با همراهی کشورهای مرتجع عربی و آمریکا میلیاردها دلار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند اما عدد دقیق آن را به خاطر برخی از ملاحظات اعلام نمی‌کنند.

فرجی با اشاره به اینکه این اتفاقات دو سال قبل از ۸۸ طرح ریزی شده بود اظهار کرد: برخی از ادعا می‌کنند که طراحی در کار نبود اما مصاحبه‌ عوامل استکبار و اعتراف آنها گویای همه اتفاقات است.

وی با بیان اینکه اتاق فکر و قرارگاه‌های حساب شده‌ای برای اتفاقات سال ۸۸ توسط دشمنان تشکیل شده بود افزود: بر همین اساس قرار بود اتفاق بزرگی علیه کشور رخ دهد اما مردم با حضور به موقع در صحنه مانع از تعدی به انقلاب و دستاوردهای آن شدند.

فرجی تصریح کرد: مردم در جریان اتفافات ۸۸ حوصله بسیاری به خرج دادند اما در اهانت به مقدسات این صبر لبریز شد و جمعیتی عظیمی در صحنه حاضر شدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه همه مردم به صحنه آمدند ادامه داد: افرادی در ۹ دی وارد صحنه دفاع از انقلاب شدند که برای روز قدس و حتی شاید ۲۲ بهمن نیز به میدان نیامده بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.