یکی از اعضای تیم ملی فوتبال یمن رویارویی با ایران در نخستین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را قرعه بی‌عدالتی توصیف کرد.

خمیس: بازی با ایران در اولین گام بی‌عدالتی است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمد خمیس درباره آماده‌سازی تیم ملی فوتبال یمن گفت: سرمربی از بازیکنان درخواست کرده تمام تلاش خود را برای رسیدن به سطح فنی موردنظر تا پیش از نخستین بازی جام ملت‌های آسیا برابر ایران انجام دهند به ویژه اینکه ما در اردوی آماده‌سازی مالزی هیچ بازی تدارکاتی برگزار نکردیم.

عضو تیم ملی فوتبال یمن ادامه داد: مشتاقانه می‌خواهیم لبخند را بر لبان مردم یمن بنشانیم و به دنبال گذاشتن ردپای جدیدی در حضور تیم‌هایی همانند ایران، عراق و ویتنام هستیم. امیدواری زیادی برای صعود از مرحله گروهی داریم.

محمد خمیس با اشاره به نخستین بازی تیم ملی یمن برابر ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: این قرعه بی‌عدالتی است و شایسته ما نبود. در نخستین بازی با حریف بسیار قدرتمندی باید مواجه شویم اما باید در این بازی و سایر بازی‌ها همه توان‌مان را به کار گیریم. با توجه به  اختلاف‌های فنی و فیزیکی یمن با برخی از تیم‌های گروه‌مان، مهم‌ترین سلاح ما شور و شوق زیاد بازیکنان است. حضور یمن در جام ملت‌های آسیا یک پیروزی است زیرا تیم‌های قدرتمند و باثبات‌تری بودند که به مرحله نهایی صعود نکردند.

تیم ملی فوتبال یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف ایران، عراق و ویتنام خواهد رفت؛ رقابت‌هایی که از ۱۵ دی با شرکت ۲۴ تیم در شهرهای ابوظبی، دبی، العین و الشارجه امارات آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.