باارزش ترین والیبالیست جهان در سال ۲۰۱۸ معتقد است که هم تیمی کوبایی الاصل او بهترین بازیکن جهان است.

کورک: "لئون" بهترین بازیکن والیبال جهان است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بارتوژ کورک، بازیکن تیم ملی والیبال لهستان که پس از قهرمانی این تیم در جهان، عنوان باارزش‌ترین بازیکن مسابقات قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد، معتقد است که ویلفردو لئون، هم تیمی کوبایی الاصلش، بهترین بازیکن جهان است.

بارتک در این مورد گفت: همه ما باید این نکته را در نظر داشته باشیم وقتی لئون به موفقیت‌های بزرگی در تیم زنیت کازان رسید، تمام کادر فنی و بازیکنان از او حمایت می‌کردند و حالا در تیم پروجا ایتالیا هم همین طور است. 

او ادامه داد: تیم ملی لهستان در سال ۲۰۱۹، دو هدف بزرگ پیش رو دارد که اولی, حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک ,۲۰۲۰ است. من مطمئنم که سرمربی تیم ملی، برنامه‌ریزی برای این مسابقات را پس از رقابت‌های قهرمانی جهان، آغاز کرده است.

ملی پوش والیبال لهستان تصریح کرد: لئون بازیکن بی نظیری است که قدرت ذهنی بالایی دارد. او این قدرت را در مسابقات مهم نشان داده داده است. فشاری که در تیم ملی لهستان روی او وارد خواهد شد بیشتر از ماست ولی مربی تیم ملی، مراقب اوست. به نظر من، لئون بهترین بازیکن جهان است. 

ویلفردو لئون، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کوبا از سال ۲۰۱۹ به واسطه همسر لهستانی خود قادر است برای از ملی این کشور بازی کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.