پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام با ستایش ایران به شاگردانش توصیه کرد برای صعود باید به شکست عراق و یمن فکر کنند.

پارک هانگ سئو: ایران تیم درجه یک آسیا است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پارک هانگ سئو گفت: می‌دانم که پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ویتنام در کاپ جنوب شرق آسیا (AFF SUZUKI CUP ۲۰۱۸) فشار روی تیمم و من بیشتر می‌شود. هواداران علاقه‌مند به ما شدند و می‌خواهند خوشحال باشند اما باید بدانند راه سختی پیش‌روی ما است.

سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام ادامه داد: بلافاصله پس از قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به بررسی حریفان ویتنام پرداختیم. ایران تیم درجه یک قاره آسیا و شکست آنها بسیار سخت است. بنابراین برای صعود باید از سد عراق و یمن بگذریم.

ژوآن ترونگ، بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ویتنام نیز درباره جام ملت‌های آسیا گفت: ما با به فراموشی ‌سپردن قهرمانی اخیرمان مهیای جام ملت‌های آسیا می‌شویم و در شرایط خوبی هستیم. این رقابت‌ها برای ما چالشی جدید و سنگین است و باید سخت تلاش کنیم.

وی افزود: من و سایز بازیکنان تیم ملی ویتنام تمام توان خود را به کار می‌بریم و هدف‌مان این است به هر قیمتی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

تیم ملی فوتبال ویتنام هم‌اکنون اردوی آماده‌سازی خود را در قطر برپا کرده و در نخستین بازی گروه  D جام ملت‌های آسیا در امارات به مصاف قطر می‌رود. در دیگر بازی این گروه ایران با یمن مواجه می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.