خوزستان_  محمد جوروند از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان خوزستان در شهرستان گتوند خبر داد.

برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی گتوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ،  محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: آیین گشایش سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان خوزستان چهارشنبه ١٢ دی ماه ساعت ١٥ در تالار زنده‌یاد دکتر قیصر امین‌پور شهرستان گتوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی قزلی مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و مدیران و مسئولان استانی و کشوری به اجرا درخواهد آمد.

جوروند همچنین در ادامه ضمن اشاره به حضور دبیران دوره‌های قبل در آیین آغازین سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در شهرستان گتوند، اظهار کرد: از جمله این دبیرانی که در دوره‌های پیشین حضور داشتند می‌توان به محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، علیرضا قزوه، پروین بیگی‌حبیب‌آبادی، محمود اکرمی‌فر، محمدکاظم کاظم و جواد محقق اشاره کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: از همه شاعران و علاقه‌مندان به عرصه شعر و ادبیات دعوت می‌شود تا در این رویداد فرهنگی، ادبی و بین‌المللی حضور یابند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان خوزستان به دبیری بهمن ساکی از شاعران و پژوهشگران عرصه شعر و ادبیات استان خوزستان چهارشنبه ١٢ دی ماه در شهرستان گتوند کار خود را آغاز خواهد کرد.

قبل از شروع این مراسم، شاعران میهمان و مسئولان استانی و کشوری برای ادای احترام به زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور بر مزار وی گرد خواهند آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.