رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: جلسه امیدبخشی میان مسئولان فوتبال خراسان رضوی با آیت‌الله علم‌الهدی برگزار شد و امیدواریم تمرینات پدیده به زودی آغاز شود.

جلسه امیدبخش مسئولان فوتبال خراسان‌رضوی با آیت‌الله علم‌الهدی
 
به گزارش قدس آنلاین ،محمدمهدی برادران  اظهار داشت: قبل از دیدار با استقلال تهران حکمی آمد که باید عدد سنگینی بابت جریمه از سوی پدیده پرداخت شود و بعد از بازی استقلال تمام توان خود را گذاشتیم تا مشکل مالی باشگاه را دنبال کنیم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: مشخص شده که پدیده نمی‌خواهد در تیم هزینه کند و به همین جهت دنبال یک سرمایه‌گذار بودیم و توسط هیئت فوتبال مذاکراتی صورت گرفت اما فرآیند نقل و انتقال طولانی و سبب نگرانی هواداران شد و مشخص شد اگر بدهی پرداخت نشود 6 امتیاز کسر می‌شود؛ امروز صبح نیز جلسه‌ای برگزار و به تفاهم رسیده نشد و در نهایت از امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی استمداد همفکری داشتیم.

برادران عنوان کرد: امروز جلسه‌ای با ایشان داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود و ایشان حمایت زیادی از تیم پدیده را اعلام کردند و عنوان داشتند که پدیده توانسته در فوتبال، نام خراسان را مطرح کند و این نام یک باشگاه نیست و نام شهر امام رضا(ع) است و  گلایه داشتند که مسئولان دولتی چرا در دولت قبل و دولت فعلی در این زمینه کمکی نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه گزارشی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت فوتبال استان در این جلسه خدمت آیت‌الله علم‌الهدی ارائه شد بیان کرد: همچنین ایشان عنوان کردند توصیه می‌کنم اختلافات پیش آمده در مسئله باشگاه پدیده با محوریت هیئت فوتبال خراسان رضوی سریعا برطرف شود و دادستانی نیز در صورت لزوم در این قضیه ورود داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه جلسه امیدبخشی در مجموع با آیت‌الله علم‌الهدی برگزار شد، تصریح کرد: امیدواریم با کمک دادستانی موضوع باشگاه پدیده هرچه سریع‌تر برطرف شده و از این خالت بلاتکلیفی خارج شویم. همچنین امیدواریم در نخستین فرصت تمرینات پدیده شروع شود؛ بحث سرمایه‌گذار جدید پدیده یعنی شهر خودرو نیز مطرح شده و قرار است اگر اختلافی پیش آمد با محوریت هیئت فوتبال خراسان رضوی این اختلافات برطرف شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.