سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق می گوید، امیدوار است تا اتفاق جدیدی برای فوتبال عراق در جام ملت های آسیا رقم بزند

کاتانچ: ما ایران، ژاپن و کره جنوبی نیستیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عراق هم مانند بسیاری از تیم ها خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا آماده می کند. قبل از رسیدن تیم ملی عراق به جام ملت های آسیا و شروع بازی ها و بعد از بازی آخر در مقابل فلسطین، کاتانچ مربی اسلوونیایی تیم روی ضربات آخر کار می کند و امیدوار است تیمش نمایش خوبی در رقابت ها داشته باشد.


مقابل فلسطین دومین پیروزی عراقی ها به دست آمد و حالا مردم عراق امیدوارند قهرمانی ۲۰۰۷ تکرار شود ولی سرمربی اسلوونیایی دوست ندارد در این مورد صحبت کند و در این خصوص می گوید:  نمی توان در این موارد صحبت کرد. فوتبال بازی عجیبی است. من ۴ ماه است با این تیم کار می کنم ولی احساس می کنم تیم با هدفی هستیم.


وی در مورد هم گروهی هایی عراق در جام ملت ها ادامه داد: تمام بازی ها سخت است. اگر چیزی را آسان بگیریم، آن را از دست می دهیم. به همه تیم ها احترام می گذاریم. سخت ترین بازی های ما در گروه مقابل یمن و ویتنام است، چون چیزی برای از دست دادن ندارند و سخت خواهند جنگید. کار آسانی نداریم و این در شرایطی است که خیلی ها فکر می کنند بازی های آسانی داریم.


سرمربی ۵۵ ساله عراق در مورد پیش بینی اش در عملکرد تیم اضافه کرد: من تمام تلاشم را می کنم ولی نتایج به خیلی از اتفاقات بستگی دارد که یکی از آنها شانس است. باید ببینیم عکس العمل بازیکنان در شرایط فشار عصبی چگونه است و باید ببینیم که بازیکنان جایگزین چگونه کار می کنند، چون در برخی اوقات اهمیت آنها بسیار بالا است.


کاتانچج درباره انتظاراتی که پیرامون تیم برای کسب موفقیت وجود دارد، با احتیاط صحبت می کند و می گوید: من وظیفه خودم را می دانم و می دانم چه کاری باید انجام دهم. هر کسی که می گوید ما باید پیروز شویم، با او مخالفت می کنیم؛ ما ایران، ژاپن و کره جنوبی نیستیم که نفراتشان در بهترین لیگ های جهان بازی می کنند. ما در این شرایط نیستیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم ولی بازیکنان هستند که در نهایت باید نتایج را رقم بزنند.

وی در مورد اینکه بازیکنی می تواند ستاره تیمش باشد، تاکید کرد: بهترین پیروزی به عنوان تیم رقم می خورد و بازیکن به تنهایی معنایی ندارد. امکان ندارد، بازیکن به تنهایی موفق باشد.


در نهایت مربی اسلوونیایی از اهدافی صحبت کرد که سبب شد تا هدایت عراق ۴ ماه مانده به شروع رقابت ها بپذیرد: گرفتن سکان مربیگری تیم ملی عراق برای من چالش بود؛ چون من می دانم که عراق گذشته بزرگی دارد و بازیکنان بزرگ و مستعدی دارد و اعتقاد داریم که این فرصتی برای ما برای ارائه یک اتفاق جدید است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.