مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد با حضور معاون علمی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

مرکز نوآوری شهری مشهد به بهره‌برداری رسید
به گزارش قدس آنلاین ، محمد رضا کلائی؛ شهردار مشهدمقدس عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد اظهار داشت:نقش فناوری در رشد و توسعه حوزه‌های مختلف شهری و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و شایسته‌تر به مردم تاثیرگذار است.

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: فناوری یک متغیر مهم برای 5 متغیر مهم قدرت، ثروت، دانش، توانمندی و زیبایی و فناوری را باید به عنوان یک ابزار مهم در رشد و توسعه شهری بدانیم.

کلائی عنوان کرد: فناوری چگونگی تولید ابرمتغیرهای اجتماعی را ترسیم می‌کند و باید با مدیریت قوی و همت عالی در این مسیر حرکت کنیم و علت راه‌اندازی این مرکز هم تقویت مقوله فناوری در حوزه شهری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت اقدامات فناورانه باید در مسیر توسعه شهری باشد، باید به مسائل انسانی و جانبی در موضوعات فناورانه توجه شود و در شهرداری مشهد این مهم به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.در تلاش هستیم که با رفع کمبودهای حوزه فین‌تک شاهد رشد در سرعت شتاب‌دهنده‌ها باشیم.

شهردار مشهدمقدس اظهار داشت: نقش فناوری در رشد و توسعه حوزه‌های مختلف شهری و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و شایسته‌تر به مردم تاثیرگذار است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این مجموعه را از حمایت‌های خود محروم نکند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.