البرز- حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، با تاکید براینکه رشد حاشیه‌نشینی توسعه و ترویج فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دینی را می‌طلبد گفت: توسعه فعالیت‌ها و برنامه های فرهنگی، راهبرد مهم تبلیغات اسلامی البرز در مناطق آسیب زا است.

رشد حاشیه‌نشینی در البرز ترویج فعالیت‌های فرهنگی ودینی را می‌طلبد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، راهبرد مهم تبلیغات اسلامی البرز در مناطق آسیب‌زا است.

وی گفت: تبلیغات اسلامی البرز با همکاری روحانیون مستقر، مبلغین اعزامی، مؤسسات قرآنی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی دینی اقدام به برگزاری این برنامه‌ها در سطح استان البرز می‌کند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، آمایش سرزمینی استان البرز را نسبت به سایر استان‌ها با توجه به وجود اقوام مختلف در این استان متفاوت برشمرد و افزود: وجود چهار زندان بزرگ در این استان و به‌تبع آن رشد حاشیه‌نشینی؛ توسعه و ترویج فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دینی را می‌طلبد.

این مسئول فرهنگی، ادامه داد: به همین منظور تبلیغات اسلامی با همکاری فعالان این عرصه، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی از قبیل گفتمان دینی در سطح مدارس و مساجد، جلسات پرسش و پاسخ، مشاوره دینی و روانشناسی، بیان احکام، رفع شبهات دینی، مقابله با فرقه‌های انحرافی را در سطح استان البرز در دستور کار خود قرار داده است.

سید عباس مسعودی، استقبال خانواده‌ها از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دینی به‌ویژه در مناطق آسیب‌زای این استان را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: حمایت سایر دستگاه‌ها از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دینی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و معضلات اثرگذار باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه رسانه و فضای مجازی از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای توسعه ارزش‌ها و شعائر دینی و مقابله با تحرکات دشمن در این حوزه برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.