کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، انتظار دارد در صورت بازگشت به استادیوم برنابئو مورد استقبال هواداران رئال مادرید قرار گیرد.

واکنش رونالدو به احتمال بازگشت به برنابئو

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رونالدو که ۹ فصل برای رئال مادرید بازی کرده و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از آن خود کرد، در تابستان امسال با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی راهی یوونتوس شد و حالا در مصاحبه با نشریه رکورد از احتمال تقابل با باشگاه سابق خود صحبت کرده است.

تمجیدهای ماکسی آلگری؟ خوشحالم که نقش آفرینی ام در ترکیب یوونتوس از سوی سرمربی و همبازیانم مورد تقدیر قرار گرفته است. از همان روز اول برخوردها با من فوق العاده بود و من نیز تلاش کردم این اعتماد و حمایت را با عملکردم پاسخ دهم. نتایج یوونتوس تا اینجا خوب بوده اما فصل طولانی است و ما باید به این روند و نتیجه گرفتن ادامه دهیم.

بازی برابر منچستریونایتد؟ بازگشتی فوق العاده بود. طرفداران منچستر همیشه وقتی من در اولدترافورد بازی می کردم از من استقبال می کردند. حتی استادیوم سانتیاگو برنابئو برای سالهای زیاد خانه من بوده و همیشه یک استادیوم ویژه برای من محسوب می شود.

همیشه رابطه بسیار خوبی با رئال مادرید خواهم داشت و از حضور هواداران لذت می برم و انتظار دارم اگر به برنابئو بازگشتم برخورد خوبی با من بشود.

فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید؟ در حال حاضر من تصور می کنم که یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی می رسد. ما باید گام به گام فکر کنیم و تجربه به من آموخته که همه چیز در لیگ قهرمانان امکان پذیر است. قهرمانی با یوونتوس در اروپا برای من رویاست اما ما وسواسی در این مورد نداریم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.