البرز- محمود پایکاری گفت: در حال حاضر با چالش کمبود منابع مالی و انسانی مواجه هستیم این در حالی است که به خوبی با بدنه آموزش و پرورش آشنایی دارم و برای تمامی مشکلات راه حل هایی را لحاظ خواهیم کرد.

 آموزش و پرورش با چالش کمبود منابع مالی و انسانی مواجه است

محمود پایکاری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: معلمی مهم‌ترین شغل در جامعه است و توجه به جایگاه ارزشمند معلم و ارج نهادن به آن مهم ترین هدف و رویکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ است.

وی افزود: در حال حاضر با چالش کمبود منابع مالی و انسانی مواجه هستیم این در حالی است که به خوبی با بدنه آموزش و پرورش آشنایی دارم و برای تمامی مشکلات راه حل هایی را لحاظ خواهیم کرد.

پایکاری که به تازگی مدیریت آموزش و پرورش ساوجبلاغ را برعهده گرفته است، تصریح کرد: حدود ۵۸ هزار دانش آموز در بیش از ۳۰۰ مدرسه در شهرستان ساوجبلاغ مشغول تحصیل هستند که به دنبال افزایش تعداد مدارس به لحاظ کمی و کیفی نیز هستیم.

وی با بیان این که آموزش به تنهایی راه گشای مشکلات جامعه نیست، گفت: آموزش زمانی ثمر بخش خواهد بود که در کنار آن دغدغه پرورش دانش آموزان را داشته باشیم از همین رو یکی از مهم ترین اهداف ما توجه به امور پرورشی و اخلاقی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر از عملکرد کادر پیشین این اداره در ساوجبلاغ گفت: خوشبختانه اغلب مدیران و معاونین دوره گذشته متناسب با سیاست های جدید عمل می کنند و به دنبال آن تغییرات زیادی در بخش های مدیریتی نخواهیم داشت.

پایکاری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار نیروی انسانی فعال در آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ مشغول فعالیت هستند که بحث توانمند سازی و افزایش بهره وری آن ها را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.