البرز- محمدعلی نمایی با اشاره به اینکه میزان مطالبات مراکز تصویربرداری در استان البرز از بیمه ها بیش از ۵۰ میلیارد تومان است، گفت: یکی از بیمه ها در ارائه خدمات به جانبازان و خانواده شهدا بسیار ناکارآمد عمل کرده است.

مطالبات پزشکان البرزی از بیمه‌ها به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است

به گزارش  قدس آنلاین، محمدعلی نمایی معاون فنی و نظارتی سازمان نظام پزشکی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان مطالبات پزشکان از بیمه ها از جمله بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی و مراکز تصویربرداری از بیمه‌ها در البرز بیش از ۵۰ میلیارد تومان و آزمایشگاه ها بالای ۲۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت برخی از وسایل و تجهیزات تا ۳۰۰ درصد افزایش داشته است، گفت: برخی از بیمارستان ها به ناچار تسهیلات از بانک ها دریافت می کنند تا حقوق پرسنل خود را تامین کنند.

نمایی با یادآوری اینکه هنوز آمار دقیقی ازطلب پزشکان و داروخانه از بیمه ها در دست نداریم چراکه آمارهای بسیار بالایی خواهد بود، خاطرنشان کرد: البرز با فاصله ۴۰ کیلومتری با پایتخت جهت ارائه خدمات سلامت محرومترین استان از نظر بهداشت و درمان، تجهیزات وامکانات اولیه است.

معاون فنی و نظارتی سازمان نظام پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از بیمه ها در ارائه خدمات به جانبازان بسیار ناکارآمد عمل کرده است، گفت: یکی از وظایف اصلی این بیمه پوشش خدمات به جانبازان و خانواده شهداست در حالی که این بیمه درارائه خدمات ضعیف عمل کرده است و بسیاری از جانبازان  و خانواده شهدا در البرز مجبورند به تهران مراجعه کنند.

نمایی اضافه کرد: بنا به فرمایشات رهبری بیمار جز درد بیماری نباید دغدغه دیگری داشته باشد اما متاسفانه بیمه ها درارائه خدمات به پزشکان و مراکز درمانی قصور کرده اند و بالای ۱۵ ماه است که پزشکان و پرستاران ما مطالبات خود را دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه نظام پزشکی استان البرز در ۵۵ رشته پروانه صادر می‌کند و ۳۵۰۰ پزشک در کرج در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند، گفت: مهمترین کاری که باید در البرز صورت بگیرد افزایش آگاهی مردم در حوزه سلامت است چراکه البرز جزو سه استان مهاجر پذیر در کشور است.

نمایی در پایان  گفت: البرز با چالش هایی همچون حاشیه نشینی، اعتیاد، تعدد زندان ها و غیره دست و پنجه نرم می کند و امیدواریم مسئولین استانی به این مشکلات توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.