مازندران- پس از ۳۲ ماه مازندران میزبان شهید مدافع حرم "علیرضا بریری" یکی از حماسه سازان "خان طومان" است.

بازگشت شهید مدافع حرم "علیرضا بریری" پس از ۳۲ماه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علیرضا بریری" به دلایل شرایط خاص منطقه در زمره شهدای مفقود الاثر حماسه خان طومان قرار گرفت اما در جریان تفحص های اخیر در استان حلب سوریه کشف و با انجام آزمایشات DNA احراز هویت شد و پس از ۳۲ ماه، ظهر روز یکشنبه ۱۶ دی ماه به آغوش گرم مردم شهید پرور استان مازندران باز خواهد گشت.

روابط عمومی سپاه کربلا مازندران طی اطلاعیه در خصوص بازگشت پیکر مطهر این شهید مدافع حرم، رجعت سرخ پیکر شهید والامقام علیرضا بریری از شهدای مدافع حرم مازندران را یادآور تداوم نهضت مقاومت و مکتب سرخ عاشورایی خواند.

در این اطلاعیه آمده است: همان مکتبی که از برکت آن انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی در اوج اقتدار ملی و امنیت پایدار است و شهید بریری ها پرورش یافته همین مکتب هستند و برای دفاع از حریم ولایت با نثار جان خویش در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستادند و لحظه ای دست از مقاومت نکشیدند.

مراسم شب وداع این شهید بزرگوار بعد از نمازمغرب و عشا روز یکشنبه ۱۶ دی ماه در مصلی بزرگ شهرستان بابلسر برگزار و تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۹ دوشنبه ۱۷ دی ماه و با حضور مردم ولایتمدار استان از مقابل سپاه شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار می شود.

در این اطلاعیه از امت شهید پرور و انقلابی مازندران بویژه مردم شریف بابلسر دعوت می شده است با حضور در مراسم شب وداع و تشییع این شهید گرانقدر ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای تاریخ ساز مدافع حرم که برای ادای تکلیف و با بصیرتی مثال زدنی در میدان مبارزه با فتنه بزرگ آمریکایی اسرائیلی در منطقه حاضر شدند و با خلق حماسه ای بی بدیل طومار فتنه گران را درهم پیچیدند، باردیگر جلوه ای از وحدت و تجدید بیعت با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

گفتنی است، شهید مدافع حرم علیرضا بریری در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۵ به همراه ۱۲ رزمنده غیور و دریادل لشکر ۲۵ کربلا از حماسه سازان خان طومان بود که با شجاعت و از خودگذشتگی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و در قلب تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.