عباس برزگر ابراهیمی گفت: اعتماد به آمریکا اعتماد به گرگ است و برای حفظ انقلاب و اسلام نباید تجربه سی ساله را فراموش کنیم.

اعتماد به آمریکا اعتماد به گرگ است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه مراسم یادبود آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیت الله شاهرودی یکی از ستونهای عظیم انقلاب اسلامی، مرجع تقلید و صاحب رسانه بودند و به واسطه باور و اعتقادات به ولایت فقیه خود را به عنوان سرباز یاد کردند و امیدواریم بتوانیم قدردان این شخصیتهای مذهبی و دینی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان به بخش جوانگرایی در سپاه قزوین توجه شده است، گفت: مجموع نیروهای سپاه استان جوان بوده و بیش از ۸۰ الی ۹۰ درصد سوابق خدمت و سن آنها کم تر از ۴۲ الی ۴۳  سال است و اعتقاد داریم افراد دارا سن بالا توان و هوشمندی لازم را ندارند و از این افراد میتوان به عنوان مشاور استفاده کرد؛ براساس فرمایشات مقام معظم رهبری واگذاری فعالیت و مسئولیت بر عهده جوانان پیشرفت، قطعا سربلندی و عظمت را برای نظام به همراه دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: تمام سوابق خدمت فرماندهان سپاه شهرستان‌های این استان کمتر از ۲۲ سال و سابقه خدمت آنها کمتر از ۴۵ سال است.

برزگر ابراهیمی مطرح کرد: افرادی که به رهبری و ولایت فقیه، اصل نظام و عزت مسلمانان اعتقاد و باور دارند، این افراد نسبت به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستند و در این مسیر قدم بر نمی‌دارند اما افرادی که خودباخته و خودفروخته‌اند و دل در گرو بیگانگان دارند که اگر بتوانند در مسیر مذاکره با آمریکا قدم بر می دارند؛  البته نتیجه منفی این مذاکرات را تا امروز شاهد بوده ایم و تجربه، درایت و هوشمندی در این زمینه وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: اعتماد به آمریکا اعتماد به گرگ است و برای حفظ انقلاب و اسلام باید تجربه سی ساله را فراموش نکنیم چراکه در این مدت این بیگانگان به ما ظلم و خیانت کردهاند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  انقلاب اسلامی همچون گذشته با اقتدار و سربلندی و توانمندی بیشتر مسیر خود را طی می کند و جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.