ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ آبان ۹۷ انجام شد و هم‌اکنون سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش درباره اعلام نتایج نهایی توضیحاتی می‌دهد.

 نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ آبان ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد و آنگونه که این سازمان اعلام کرده بود داوطلبان متقاضی می‌توانستند با ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته برای انتخاب ۲۵ کدرشته محل اقدام کنند.

طبق اعلام سازمان سنجش، شیوه پذیرش و گزینش در مرحله تکمیل ظرفیت همانند رشته‌های متمرکز با شرایط خاص در آزمون سراسری سال ۹۷ بود.

هم اکنون یکی از سوالات داوطلبان شرکت کننده در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، زمان اعلام نتایج نهایی است.

در این رابطه فریبرز حمیدی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفت: برای اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در حال رایزنی با سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان سنجش هستیم.

وی افزود: هنوز زمان دقیق اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت را به ما نگفته‌اند و بررسی‌های اولیه در این رابطه انجام شده است.

حمیدی ادامه داد: اگر نتایج تا قبل از آغاز نیمسال تحصیلی دوم اعلام شود، افراد می‌توانند در دوره‌های آموزشی یکساله شرکت کنند در غیر این صورت زمان آغاز دوره آموزشی یکساله آنها به سال تحصیلی آینده موکول می‌شود و در مرحله تکمیل ظرفیت حدود ۴ هزار نفر پذیرش می‌شوند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.