رقابت انتخابی مسابقات قرآن کویت در رشته حفظ کل نوجوانان برگزار شد و نهایتاً «محمدیوسف درویشی» از قزوین برای اعزام به کویت انتخاب شد.

 "محمدیوسف درویشی" برای اعزام به مسابقات قرآن کویت انتخاب شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مسابقات بین‌المللی قرآن کویت فروردین‌ماه ۱۳۹۸ در این کشور برگزار می‌شود و در دوره جدید قرار است علاوه بر رشته‌های حفظ کل و قرائت بزرگسالان مسابقات حفظ کل نوجوانان هم برگزار شود.

طبق دعوت‌نامه برگزارکنندگان مسابقات مقرر شد تا در این رقابت‌ها علاوه بر دو قاری و حافظ بزرگسال یک حافظ کل قرآن نوجوان هم به این رقابت‌ها اعزام شود که به این منظور کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن فراخوانی برای برگزاری آزمون انتخابی اعلام کرد و پس از برگزاری این آزمون نهایتاً «محمدیوسف درویشی» از قزوین برای اعزام به این رقابت‌ها انتخاب شد.

پیش از این هم «حمیدرضا مقدسی» از قم و «رضا گلشاهی» از مشهد برای رشته‌های قرائت و حفظ کل بزرگسالان کویت انتخاب شده بودند که نهایتاً این دوره سه نماینده از کشورمان به کویت اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس تاکنون سیدمصطفی حسینی، مرحوم حمیدرضا عباسی و ابراهیم فلاح تبسم چهره موفق به کسب عنوان سوم مسابقات قرآن کویت در رشته قرائت شده‌اند و مهدی غلام‌نژاد سال گذشته عنوان دوم این مسابقات را کسب کرد. همچنین تاکنون هیچ‌یک از حفاظ کشور در این رقابت‌ها مقامی کسب نکرده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.