البرز- محمد ربیعی با اشاره به گذشت ۴ دهه از قهرمان نشدن تیم ملی ایران در آسیا گفت: اکنون زمان قهرمانی ایران فرا رسیده و منتظریم تا ماحصل عملکرد ۸ ساله کی‌روش را ببینیم.

زمان قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا فرارسیده است

محمد ربیعی مربی البرزی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به ثبات عملکرد کادر فنی تیم ملی در بازه زمانی ۸ ساله و نیز حضور در دو جام جهانی و ملت ها اکنون این انتظار مردم را منطقی می دانم که از تیم ملی خود جام قهرمانی طلب کنند.

وی با بیان این که تمامی کشورهای حاضر در جام ملت ها قابل احترام هستند گفت: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت این در حالی است که معتقدم این جام حداقل یک شگفتی خواهد داشت همانطور که امارات در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو قهرمان شد.

مربی سابق تیم فوتبال بادران و آلومینیوم اراک با اشاره به اصلی ترین رقبای ایران در این مسابقات گفت: ژاپن، کره و استرالیا در جام جهانی نشان دادند که می توانند رقبای سرسختی برای تیم ایران در آسیا باشند البته بازیکنان ما بخوبی می دانند که نباید به جایگاه نخست خود در آسیا مغرور و از این حریفان غافل باشیم.

ربیعی ضمن اشاره به تاکتیک تدافعی ایران در جام جهانی گفت: منطقی است که مقابل تیم هایی نظیر اسپانیا، پرتغال یا آرژانتین تاکتیک تدافعی و استفاده از ضد حملات داشته باشیم اما جام ملت ها فلسفه خاص خود را دارد و استفاده از این تاکتیک در آسیا می تواند به ضرر تیم ملی تمام شود.

وی در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر این که مردم از تیم ملی فاصله گرفته اند گفت: باید به مردم حق داد چرا که از جنگ های کلامی خسته شده اند اما ملت ایران بخوبی درک می کند که حمایت آن ها در این شرایط از تیم ملی چقدر حائز اهمیت است و بدون شک تنها با قهرمانی این تیم خوشحال خواهند شد.

مربی البرزی فوتبال ایران با اشاره به مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش گفت: با احترامی که برای او قائلم اما حضور در جمع ۴ تیم آسیا رویای مردم نیست بلکه ملت از این تیم باتوجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد قهرمانی می خواهند و رویای آن ها کسب این عنوان است.

ربیعی  ادامه یا قطع همکاری با کی‌روش را مشروط به عملکرد ایران در جام ملت ها دانست و گفت: باید صبر کرد و دید که تیم ملی تا چه حد می تواند در این مسابقات انتظارات را برآورده کند این در حالی است که اکنون تنها زمان حمایت بوده و برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.