سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد ستاره لیگ برتری تیمش به بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برسد، هرچند پیش‌بینی کرد جهانبخش بازی با یمن را از دست خواهد داد.

"جهانبخش" احتمالاً بازی با یمن را از دست خواهد داد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش، بال تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در ۸ بازی اخیر تیم برایتون در لیگ برتر انگلیس غایب بوده است و بازی مقابل تیم‌های کاردیف‌سیتی، لسترسیتی، هادرزفیلد، کریستال‌پالاس، برنلی، چلسی، بورنموث، آرسنال و اورتون را از دست داده است، در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به سر می‌برد، تیمی که خود را برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند.

کارلوس کی‌روش که شاگردانش دوشنبه ۷ ژانویه (۱۷ دی) در اولین بازی خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف یمن بروند، در گفتگو با خبرگزاری «رویترز» در خصوص وضعیت ستاره لیگ برتری‌اش گفت: از دید پزشکی و فنی، ما باور قوی داریم که جهانبخش به موقع برای این مسابقات ریکاوری خواهد کرد، اگرچه احتمالاً او بازی اول - مقابل یمن - را از دست خواهد داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: پس از جام جهانی با توجه به عملکردی که از خود در این رقابت‌ها نشان دادیم، لحظات خوبی را تجربه می‌کردیم و این فرصت فراهم شد که بیشتر بازیکنان ما برای بازی به تیم‌های خوب اروپایی بروند اما متأسفانه از ماه سپتامبر با موجی از مصدومیت‌ها ضربه خوردیم.

کی‌روش ۶۵ ساله در پایان خاطرنشان کرد: ما تیمی ساخته‌ایم که از پایه خوب است و بازیکنان شناخت خوبی از هم دارند و تنها نیاز به این داریم که مشکلات موجود را به باور و امید تبدیل کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.