عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: کشور امروز در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار گرفته، در این شرایط لازم است تا در داخل کشور نیز اتاق جنگی تشکیل‌ شده و تدابیر موردنیاز در آن سنجیده شود.

 آیت‌الله مقتدایی: برای مقابله با جنگ اقتصادی "اتاق جنگ" تشکیل‌ شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، آیت‌الله  مرتضی مقتدایی قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه صبح امروز در مراسم افتتاحیه کمیسیون‌های یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین گفت‌وگو، آشنایی و هم‌اندیشی علمای بلاد است.

وی افزود: هدف از تشکیل یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین بیان مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و ارائه راه‌حل برای رفع مشکلات موجود است، راه‌حل‌های این اجلاسیه به مصوبه تبدیل شده و برای اجرایی شدن به دستگاه‌های متولی و ملی ارائه خواهد شد.

قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به نتایج ده اجلاسیه قبلی جامعه مدرسین عنوان کرد: با توجه به برکات اجلاسیه‌های قبل به‌پیشنهاد علما و اندیشمندان حوزوی، بین دو اجلاسیه سراسری اجلاسیه‌های منطقی نیز برگزار می‌شود.

آیت‌الله مقتدایی ابراز کرد: تاکنون هفت اجلاسیه منطقه‌ای تشکیل شده و به‌زودی هشتمین اجلاسیه سراسری منطقه‌ای برگزار خواهد شد، اجلاسیه‌های منطقه‌ای جامعه مدرسین با توجه و رضایت مراجع بزرگ حوزه‌های علمیه همراه بوده است.

وی با اشاره به عناصر مهم یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین عنوان کرد: برای این اجلاسیه سه عنصر اصلی حوزه و روحانیت، فرهنگی اجتماعی و صیانت و امنیت در نظر گرفته شده که پیشنهادات و نظرات علمای بلاد بر محور آن‌ها عرضه و ارائه می‌شود.

آیت‌الله مقتدایی اضافه کرد: کشور امروز در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار گرفته، در این شرایط لازم است تا در داخل کشور نیز اتاق جنگی تشکیل و تدابیر موردنیاز در آن سنجیده شود، آمریکایی‌ها تاکنون در تمام طرح‌های خائنانه و توطئه‌آمیز شکست خورده‌اند که عقب‌نشینی و ترک سوریه نمونه آخر آن است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: احساس می‌شود امروز نوعی آمادگی، اقتدار، قدرت و فداکاری دوران ابتدای انقلاب در دل ملت ایران ایجاد شده و چنانچه دشمن بخواهد تحرکاتی داشته باشد با برخورد شدید ملت ایران روبه‌رو می‌شود.

‌آیت‌الله مقتدایی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه و علمای بلاد باید در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود مطالبی را بیان کنند که مایه‌های سوءاستفاده دشمنان را فراهم نکنند.

منبع: تسنیم

‌انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.