یزد - عباسعلی فریمانی گفت : بیش از چهار هزار متر شبکه آبرسانی در شهرهای هرات و مروست اصلاح و توسعه یافته است.

اصلاح و توسعه بیش از ۴ هزارمتر از شبکه آبرسانیدر شهرهای هرات و مروست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان، عباسعلی فریمانی معاونت فنی و مهندسی شرکت آبفای استان اظهارداشت: به منظور تامین آب شرب مشترکین به ویژه در ایام پیک مصرف، دو هزار و ۴۱۱ متر شبکه آبرسانی در شهر هرات و دو هزار متر شبکه آبرسانی در شهر مروست اصلاح و توسعه یافت.

وی افزود: عملیات لوله گذاری این دو شهر با استفاده از لوله های ۱۶۰.۱۱۰.۹۰.۶۳ میلیمتری پلی اتیلن  و با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال انجام شد.

فریمانی تصریح کرد: همزمان با اجرای این عملیات شش حوضچه شیر فلکه آب در شهر هرات و ده حوضچه شیرفلکه در مروست احداث شد.

پیشرفت ۱۵ درصدی مخزن ذخیره آب شهر بافق

معاونت فنی و مهندسی شرکت آبفا ی استان همچنین از ساخت مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار متر مکعبی بتنی شهر بافق که از سال ۹۷ آغاز شده خبر داد و گفت : این مخزن  با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال اجرا می باشد.

فریمانی خاطر نشان ساخت : عملیات ساخت این مخزن با هزینه ای بیش از ۶۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد که در سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید و هدف از ساخت این مخازن، افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب برای شهروندان و متعادل سازی فشار شبکه می باشد.

وی افزود : در حال حاضر حجم مخازن ذخیره آب شرب شهر بافق ۴۰ هزار و ۲۰۰ متر مکعب می باشد که با بهره برداری از مخزن مذکور این میزان به ۵۰ هزار و ۲۰۰  متر مکعب افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.