خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری جزئیات کشف مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی را تشریح کرد.

کشف بیش از ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۹۱ کیلو ۴۰۰ گرم مواد مخدر سنتی و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مواد مخدر سنتی از استان های جنوبی به این استان را دارند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

مظاهری با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی پلیس استان کرمان اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محورهای ورودی شهرستان جیرفت کردند، افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک و بلافاصله دستور توقف را صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از هردو خودرو مقدار ۹۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند، یاد آور شد: در این رابطه ۴ متهم نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: پلیس با قدرت با سوداگران مرگ برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.