محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره "استعفای قاضی زاده هاشمی" توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات "استعفای وزیر بهداشت" از زبان رئیس دفتر رئیس جمهور

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: آقای قاضی زاده هاشمی از وزرای موفق و خوب ما در دولت یازدهم و دوازدهم بودند و هستند.

وی افزود: او خدمات زیادی را داشته و طرح تحول سلامت را با جدیت و فداکاری به خوبی پیش برد. وزارت بهداشت؛ وزارتخانه حساس و مهمی است و اداره آن نیاز به مدیریت بالا و بودجه دارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره علت استعفای وزیر بهداشت تصریح کرد: آقای هاشمی به علت اختلاف نظر درباره بودجه استعفا داده و رئیس‌جمهور او را وزیر لایقی می‌داند و مقاومت کرده که  از دولت نرود و تا حد امکان مشکل حل شود.

واعظی ادامه داد: شرایط امروز ما با سال‌های گذشته متفاوت است و به دلیل جنگ اقتصای و تحریم؛ سازمان برنامه و بودجه با محدودیت مواجه است؛ امیدوارم مذاکراتی که در این باره در حال انجام است به نتیجه برسد و بتوان تا امروز تصمیم‌گیری کرد.

وی تصریح کرد: ما آقای قاضی زاده هاشمی را سرمایه دولت می‌دانیم و عملکرد و خدمات او را همواره مورد تکریم و تقدیر می‌کنیم و امیدواریم همراه دولت باشند و اگر جدا شدند، او را سرمایه دولت می‌دانیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: تلاش رئیس‌جمهور بر این است که آقای قاضی زاده هاشمی را حفظ کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.