قزوین_ قاسمی بهرامی گفت: اداره کل بیمه سلامت استان قزوین تعداد ۴۴۴ هزار و ۵۵ نفر از مردم این استان را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده است.

بیش از ۴۴۴ هزار نفر از مردم قزوین تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت و در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و همچنین ثبت و پیگیری شکایات بیمه شدگان و ارائه نطرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای بیمه شدگان، سامانه ۱۶۶۶ راه اندازی شده است.

وی افزود: براین اساس بیمه شدگان میتوانند شکایات و پیشنهادات و درخواستهای خود را از طریق تماس با شماره ۱۶۶۶ برای مدیران ارشد بیان کنند.

بهرامی عنوان کرد: بیمه شدگان از روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح می‌توانند از طریق همین شماره با مدیر عامل سازمان، مدیران ارشد و مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین بطور مستقیم در ارتباط باشند و شکایات، انتقادات و درخواستهای خود را مطرح کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین با اشاره به آمار جمعیت بیمه شده در آبان ماه سال جاری، اضافه کرد: در مجموع ۳۲ هزار و ۴۹۴ مورد بیمه از صندوق ایرانیان در شهرستان آوج، ۲۷ هزار و ۳۸۸ مورد در شهرستان آبیک، ۳۹ هزار و ۸۰۹ مورد در شهرستان البرز، ۸۳ هزار و ۷۱۶ مورد در شهرستان بوئین زهرا، ۹۶ هزار و ۴۴۵ مورد در شهرستان تاکستان، یکصد و ۶۴ هزار و ۲۰۳ مورد در شهرستان قزوین صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اداره کل بیمه سلامت استان قزوین تعداد ۴۴۴ هزار و ۵۵ نفرازمردم این استان را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.