البرز- سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به اینکه محور کرج - چالوس نقاط حادثه خیز طبیعی بالایی دارد، گفت: جهت پیشگیری از بلایای طبیعی همچون ریزش بهمن و سنگ در این محورمقرر شد تا اعتبار لازم برای انجام پروژه های راهداری وایمن سازی دیده شود.

نقاط حادثه خیز محور کرج - چالوس ایمن‌سازی می‌شود

سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به حادثه ریزش سنگ و بهمن درهفته گذشته در محور کرج- چالوس که باعث مصدوم شدن چهار تن و خسارت به پنج خودرو شد گفت: در خصوص پیشگیری از بلایای طبیعی در این محور جلسه ای با مسئول ایمنی راهداری کشور راهداری استان البرز برگزار شد.

 وی افزود: مقرر شد اعتبار لازم برای انجام پروژه های راهداری در محور کرج - چالوس در استان البرز ویژه دیده شود تا از اینگونه حوادث پیشگیری شود.

 رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه نقاط بهمن گیر در محور کرج - چالوس به علت کوهستانی بودن  بسیاراست، افزود: احتمال ریزش سنگ نیز در برخی از این منطقه وجود دارد که مستلزم اعتبارات ملی است.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا از رستوران ارکیده تا پیچ رستوران پامچال دیواری بصورت حائل ۱۵ متری فنس کشی شود تا این منطقه از ریزش سنگ ایمن شود.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه اداره راهداری استان البرز این مهم را دردستور کار قرار داده است، گفت: هزینه های فنس کشی بسیار بالا است اما ایمنی خوبی را در جاده ایجاد می کند این در حالی است که پیمانکار این پروژه مشخص شده وتجهیز کارگاه نیز در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان البرز درادامه گفت: همچنین مصوب شد تا اداره راهداری استان البرز با شناسایی نقاط حادثه خیز محدوده محور کرج - چالوس، لق گیری سنگ های معلق هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور کرج – چالوس نقاط حادثه خیز طبیعی بالایی دارد، خاطرنشان کرد: احتمال سقوط بهمن از منطقه روستای نساء تا کندوان بسیار بالا است همچنین درهرپیچ جاده که کوه نیز در کنارش باشد احتمال ریزش سنگ وجود دارد.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: راهداری استان البرز بایستی پیگیری های لازم را برای جذب اعتبارات مقرر شده برای دیگر نقاط این جاده انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.