قیمت عمده فروشی انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد. این نرخ پایه قیمتی برای خرده فروشی در سطح شهر است.

قیمت عمده فروشی ۵۳ قلم میوه و صیفی اعلام شد +جدول

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قیمت عمده فروشی انواع میوه انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد، این نرخ پایه قیمتی برای خرده فروشی در سطح شهر است. بنابراعلام اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، فروشندگان سطح شهر اجازه افزایش قیمت تا ۳۵ درصد این نرخ ها را دارند.

قیمت هرکیلوگرم انار در میدان مرکزی ۴ تا ۹ هزار تومان، پرتقال جنوب ۵ تا ۹ هزار تومان، پرتقال شمال هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، خرمالو ۳ تا ۵ هزار تومان، خیار رسمی هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، سیب درختی ۳ تا ۹ هزار تومان، کیوی ۴ تا ۹ هزار تومان، لیمو ترش سنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، لیمو شیرین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، موز ۹ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، انواع نارنگی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هندوانه هزار تا ۳ هزار تومان است.

بنابراین گزارش، قیمت هرکیلوگرم بادمجان قلمی ۴ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز هزار تا ۳ هزار تومان، سبزی جور ۲ تا ۳ هزار تومان، سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰  تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و گوجه فرنگی ۲ تا ۴ هزار تومان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.