بر اساس گزارش AFC، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به دنبال این خواهد بود تا بهترین بازی را از شاگردانش بگیرد.

کی‌روش در جام ملت‌ها بهترین بازی را از تیم ملی خواهد گرفت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سایت رسمی کنفدراسیون‌ فوتبال آسیا (AFC) در معرفی گروه D مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نوشت: تیم ملی فوتبال ایران به دنبال کسب چهارمین عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌ها ۲۰۱۹ در امارات است اما خطر در کمین آنها در گروه D نشسته است.

عراق چهار سال پیش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ملت‌ها به حضور تیم ملی فوتبال ایران در آن مسابقات پایان داد، این در حالی است که ویتنام در حال حاضر روی فرم و شکل خوبی است. یمن هم به دنبال تأثیرگذاری در اولین دوره حضورش در این تورنمنت است، بنابراین می‌توان انتظار بازی‌های هیجان‌انگیری را در این گروه داشت.

ایران، دارنده بهترین جایگاه در بین تیم‌های آسیایی در رده‌بندی فیفا، به دنبال اضافه کردن چهارمین قهرمانی‌اش به کلکسیون افتخاراتش است. تیم ملی انتظار طولانی‌مدتی از آخرین قهرمانی‌اش در جام ملت‌ها که سال ۱۹۷۶ بوده را تجربه کرده و کارلوس کی‌روش به طور حتماً بهترین بازی را از تیم تحت‌هدایتش در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خواهد گرفت.

ایران که در رده‌بندی فیفا در جایگاه بیست‌ونهم است، پیش از ۱۳ دوره سابقه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را دارد و در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ سه بار به عنوان قهرمانی رسیده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.