فاطمه سعیدی گفت: اینکه اصلاح طلبان در انتخابات از روحانی برای رئیس‌جمهوری حمایت کردند واضح و مبرهن است.

 سخنگوی فراکسیون امید: "روحانی" با حمایت اصلاح‌طلبان رئیس‌جمهور شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سعید حجاریان، از تئوریسین‌های جریان اصلاحات، چندی پیش درباره نحوه تعامل اصلاح‌طلبان با دولت گفته بود: "اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه با روحانی عقدی به‌معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که‌ آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند".

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، که اظهارات حجاریان چندان به مذاقش خوش نیامده بود، به این اظهارات واکنش نشان داد.

واعظی با بیان اینکه  آقای روحانی همان رئیس جمهور سال ۹۲ و ۹۶ است و تغییری در رویکرد او ایجاد نشده است، خاطرنشان کرده بود: "این‌که ما در سال ۹۶ با گروهی نشسته باشیم و با هم چیزی را به‌عنوان ائتلاف امضا کرده باشیم  خیر، نه در سال ۹۲ این کار را کرده‌ایم و نه در سال ۹۶".

اظهارات واعظی  بلافاصله با واکنش تند بسیاری از فعالان اصلاح‌طلب همراه شد.

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اظهارات واعظی گفت: اینکه اصلاح‌طلبان از آقای روحانی در انتخابات گذشته حمایت کردند، واضح و مبرهن است.

وی با تاکید بر اینکه بنده به عنوان یک اصلاح‌طلب به آقای روحانی رای دادم، افزود: اگرچه اصلاح‌طلبان در جاهایی به دولت روحانی نقد دارند اما اینکه گفته می‌شود اختلاف و جدایی بین رئیس‌جمهور و اصلاح‌طلبان اتفاق افتاده این حرف نادرستی است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات‌های گذشته حمایت کردند، اضافه کرد: عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس نشان می‌دهد که آنها همچنان از آقای روحانی حمایت می‌کنند، اگرچه در بخش‌هایی همچون انتخاب وزرا به وی نقد دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.