با پیگیری مسئولان تیم ملی فوتبال ایران چمدان‌های بازیکنان، کادر فنی و خبرنگاران به اردوی تیم ملی رسید.

 چالش چمدان‌ها با پیگیری مسئولان تیم ملی پایان یافت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران عصر روز گذشته در شرایطی وارد ابوظبی شد که ملی‌پوشان به محض رسیدن به هتل قصد برگزاری تمرین تاکتیکی داشتند اما ارسال چمدان‌های بازیکنان تیم ملی به صورت نصفه و نیمه به هتل محل اقامت ملی‌پوشان باعث ناراحتی و عصبانیت شدید کی‌روش شد و سرمربی تیم ملی تحت تاثیر اتفاقات و مشکلاتی که AFC در راه حضور تیم ملی در امارات ایجاد کرده بود قرار گرفت. 

بعد از این ناهماهنگی‌های رخ داده توسط عوامل کنفدراسیون آسیا مسئولان تیم ملی از عصر روز گذشته اقدام به پیگیری برای بازپس‌گیری چمدان‌های تیم ملی کرده و درنهایت صبح امروز چمدان‌های آنها به هتل محل اقامت ملی‌پوشان رسید. با این شرایط آرامش موقتا به اردوی شاگردان کی‌روش برگشت اما همانطور که سرمربی تیم ملی ایران چندی پیش اعلام کرده بود تدارکات AFC و اماراتی‌ها برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا در حد وسیعی نیست. 

کی‌روش چند ماه پیش در گفت‌وگویی ادعا کرد هتل‌های کشور امارات که برای جام‌ ملت‌های اسیا در نظر گرفته شده بیشتر به درد توریست‌ها می‌خورد تا تیم‌های ورزشی و بی‌دلیل نبود که وی مشکلات این روزها را پیش‌بینی می‌کرد. 

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه آینده در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف یمن خواهد رفت. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.