یک کارشناس مهدویت رسانه را عاملی مهم در بالا بردن سطح سواد مهدویت در خانواده‌ها برشمرد و گفت: سبک زندگی اسلامی با پیروی از اصول مهدویت از طریق رسانه‌ها باید ترویج شده و سرلوحه خانواده‌ ایرانی ـ اسلامی قرار گیرد.

 سبک زندگی اسلامی با پیروی از اصول مهدویت سرلوحه خانواده‌ها قرار گیرد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سمیه اکبری فرد کارشناس مهدویت در گفت‌و گو با خبرنگار گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، به هدف دشمن در کمرنگ کردن ارزش‌های جامعه در دوران غیبت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر که در دوران آخر الزمان به سر می‌بریم نقشه‌های دشمنان نظام برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلام و دین داری در جوانان بسیار بیش از قبل شدت گرفته است و این در حالی است که متاسفانه برخی جاهلان به اصطلاح آب در آسیاب آن‌ها می‌ریزند و دانسته و ندانسته به پیشبرد نقشه‌های شوم دشمنان نظام کمک می‌کنند که به ضرر خودشان و منفعت جامعه است.

وی مهدویت شناسی را سرلوحه اصلی فعالیت‌ها در جامعه برشمرد و گفت:نشر و بسط مهدویت در جامعه توسط علماء و صاحب‌نظران باید با قدرت و برنامه‌های مدون‌تری صورت بگیرد تا آثار و برکات مهدویت و توجه به فرامین آن به مراتب بیشتر در زندگی خانواده‌های امروزی قرار گیرد.

این کارشناس مهدویت تصریح کرد: اگر چه در زمینه مهدویت بسیار کارها شده است اما با توجه به اینکه در دوران غیبت و آخرالزمان به سر می‌بریم بیش از این باید به ابعاد مهدویت و آسیب شناسی موانع ظهور بپردازیم و این در حالی است که دشمنان جمهوری اسلامی هر سال با پرداخت هزینه‌های هنگفت در رسانه‌های خود سعی در کمرنگ کردن مهدویت در جامعه مسلمانان دارند و با ساخت فیلم‌های هالیودی، افکار جوامع مسلمانان را خدشه دار کرده اند.

اکبری فرد، در انتقادی از وضعیت تلویزیون و سینما به صاحب نظران این عرصه اظهار داشت: سوال من این است که در عرصه سینما و تلویزیون ما چقدر فیلم و سریال در باب مهدویت و توجه به موضوعات آخرالزمان پرداخته ایم. برخی از فیلم‌های روی پرده سینما هر چقدر که ارزش‌های جامعه ما را کمرنگ تر می‌کند متاسفانه با فروش و استقبال بیشتری روبرو شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که خودشان و فرزندانشان را راهی سینما می‌کنند در بسیاری از جهات با صحنه‌هایی ضدارزش نظام خانواده روبرو می‌شوند که متاسفانه در جهاتی سبک زندگی‌شان ناخودآگاه به همان منوال کشیده می‌شود در صورتی که سبک زندگی اسلامی با پیروی از اصول مهدویت باید سرلوحه خانواده‌ها قرار گیرد.

این فعال اجتماعی، رسانه را عاملی مهم در بالا بردن سطح سواد مهدویت در خانواده‌ها برشمرد و افزود: امروزه بالا بردن آگاهی افراد در زمینه مهدویت بیش از هر چیزی نیاز جوامع اسلامی و خانواده‌ها است که رسانه می‌تواند نقش بسیار زیادی را در این زمینه ایفاء کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.