وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:صنایع دستی از جمله مواردی است که زمینه ایجاد اشتغال بسیار دارد و زمینه سودآوری خوبی هم برای فعالان این عرصه فراهم می کند.

صنایع دستی می تواند اشتغال پرسودی در کشور ایجاد کند

به گزارش قدس آنلاین ، محمد شریعتمداری پنجشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد اظهارکرد:  یکی از نکات مهمی که بایدمورد توجه مدیران قرار گیرد این است که باید افراد امیدوار، کاربلد، جوان، با انگیزه و تحصیلکرده در کنار آنها قرار گیرد.

وی افزود: این وزارتخانه منابع مختلف از جمله بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، صندوق روستایی عشایری را در اختیار دارد  وبا تکیه بر همین منابع می توان در عرصه ایجاد اشتغال به صورت فعال وارد شد

وزیر کار تاکید کرد: صنایع دستی از جمله مواردی است که زمینه ایجاد اشتغال بسیار دارد و زمینه سودآوری خوبی هم برای فعالان این عرصه فراهم می کند لذا نباید از این ظرفیت ها که در همه استانها وجود دارد غافل شویم. 

شریعتمداری تاکید کرد: جذب سرمایه نیاز به مقدماتی دارد که اگر به آنها توجه کنمی می توانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

وی افزود: روش های جدید ایجاد اشتغال نشان می دهد غیر از اتکا به منابع سرمایه، با بکارگیری دیگر روش ها و تحریک منابع محلی نیز می توان به اشتغال دست یافت و این موضوع در کشورهای دیگر هم پذیرفته شده است.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.