استاندار خراسان رضوی از تمامی نهادها ، دستگاه ها و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ آگهی و پیام در رسانه ها و نصب بنر تبریک انتصاب برای وی به طور جدی خودداری کنند.

لطفا از چاپ بنر تبریک خودداری کنید
 
به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی در پیامی از ابراز لطف و ارسال پیام مدیران، مسئولان، شخصیت ها و ....در استان قدردانی کرد.
 وی اظهار کرد: اینک که فرصت و سعادت خدمت به مردم خطه خراسان رضوی که خادمی زائران امام هشتم را افتخار خود می دانند، برایم فراهم شده بر خود می بالم و این حکم خادمی را که برای این کمترین صادر شده فرصتی می دانم که باید قدرنهاد و به شکرانه اش به این دیار و مردمان بی ادعایش خدمت کرد.
استاندار خراسان رضوی عنوان کرد : از این رو این توفیق خدمت ، بس مهم و همراهی، همدلی و همکاری همه مدیران ، مسئولان ، شخصیت ها و تک تک آحاد سرزمین خورشید در انجام وظایف محوله و تداوم مسیر استان به سمت رونق و توسعه می تواند خود پیامی از محبت و انسجام این مردمان باشد.
وی تصریح کرد : از این رو از همه دستگاه‌ها، نهادها و بخش‌های مختلف می‌خواهم از اتلاف هزینه برای تبریک و خوشامدگویی از محل منابع دولتی و ... پرهیز کنند که این هزینه‌ها حتی اگر اندک هم باشد از بیت‌المال روا نیست و ضرورتی هم ندارد.
رزم‌حسینی افزود: خادمی این آستان مقدس و این مردم در سایه توجهات حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ارزشمند و والاست و می کوشم در مدت حضور و خدمت در این خطه از هیچ تلاشی در توسعه و ارتقا زندگی و معیشت مردم و رونق استان دریغ نکنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.