معاون توسعه فرمانداری نیشابور از افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان در این شهرستان خبر داد.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، احمد پوژمهرانی  اظهار کرد: در نیشابور کارگروه آرد و نان تشکیل شده است که به مشکلات نانوایان در موضوعات آرد و نان رسیدگی می کند.

وی افزود: ۱۴۹ واحد نانوایی شهری و ۱۷۷ واحد نانوایی روستایی دولتی و ۸۵ نانوایی آزاد پز در نیشابور وجود دارد که ۵ واحد ستنی است.  بدلیل اینکه نان نیاز ضروری مردم است نظارت جدی بر روی این صنف داریم که این نظارت بر عهده اداره صنعت و معدن و اتحادیه نانوایان است.

معاون فرماندار نیشابورخاطرنشان کرد: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته امکان صادرات نان برای مجتمع های نان در نیشابور فراهم است.

بوژمهرانی با اشاره به توزیع نان توسط افراد در خیابان های شهر گفت: توزیع نان در شهر که گسترش زیادی هم داشته ممنوع است و به دلیل نکات بهداشتی به شهروندان توصیه می شود که از نانوایی ها، نان مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی بیان کرد: تاکنون ۵۲۰ بازرسی از سوی اتحادیه نانوایان از نانوایی های شهرستان شده است که ۵۱ پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شده است که قطعا شامل جریمه خواهند شد.

معاون توسعه فرمانداری نیشابور با اشاره به حواشی به وجود آمده مبنی بر افزایش قیمت نان در نانوایی های شهرستان اظهار کرد: از سال ۹۳ تاکنون قیمت نان هیچگونه افزایشی نداشته است و فقط ۲۰ درصد قیمت نان در شهرستان افزایش پیدا کرده است که این افزایش قیمت فقط منحصر به نیشابور نیست و در تمام کشور اجرا شده است.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.